İki Hükümdarın kan özünü ve ruhunu yedikten sonra, Hayalet Ceset Lanet Düzeneğinin kuvveti yükselmişti.
“İyi değil!”
Son Çekirdek Köken Alemi, bedenini altın bir zırhla sarmış orta yaşlı bir adamdı. Onları kovalayan üç Hükümdar arasında en yüksek yetişim ondaydı; son aşama Küçük Çekirdek Köken Alemine ulaşarak Mavi Yıldırım Korsan Lideriyle eşit olan iskelet Bölüm Liderini aşmıştı.
Ancak, o an, Hayalet Ceset Lanet Düzeneği onu aşındırıyordu. Ayrıca zaten iki Yeryüzü Sınıf silah tarafından yaralanmıştı.
“Yürü!”
Zhao Feng siyah bayrağını sallamış, Hayalet Ceset Lanet Düzeneğinin karanlık sisi de altın zırhlı orta yaşlı adama doğru saldıran yılanlara dönüşmüştü.
“Dokuz Ölümcül Yin Kemik Delişi!”
İskelet Bölüm Liderinin avucunu ileri itmesiyle, Hayalet Ceset Lanet Düzeneğinin gücüyle iç içe olan ve yanan bir kemik-diken ortaya çıkmıştı.
Bu iki saldırının kombinasyonu az önceki saldırıdan daha üstündü. Ne de olsa Hayalet Ceset Lanet Düzeneği ölü Hükümdarların kan özlerini ve ruhlarını emmişti.
“Altın Zincir Ejderha Kilidi!”
Orta yaşlı adam Gerçek Gücünü iterek Hayalet Ceset Lanet Düzeneğine ve gemiye bağlanan altın zincirler yaratmıştı.
Kısa bir süre içerisinde, bulundukları tüm bölge Altın Zincir Ejderha Kilidi tarafından mühürlenmişti.
Çatırt~~~~
Sonraki an, Zhao Feng ve iskelet Bölüm Liderinin ezici gücü altın zincir mührünü kırıp geçmişti.
Bam!
Orta yaşl zırhlı adam geriye doğru fırlamıştı, ağzından kan akıyordu.
“Altın Zincir Ejderha Kilidi… Ne kadar derin bir gizli teknik!”
Zhao Feng hafifçe şaşırmıştı. Son aşama bir Çekirdek Köken Alemi yetişimcisi olarak, adamın özel birkaç tekniğe erişimi vardı.
“Kaç!”
Zırhlı adamın artık savaşacak iradesi kalmamıştı. Bundan dolayı da Sekiz Issız Dağın bulunduğu yöne doğru kaçmaya başlamıştı.
“Zhao Feng, öldürdüğümüz her Hükümdar Hayalet Ceset Lanet Düzeneğine büyük bir yardım sağlayacak. Eğer bu Hayalet Ceset Lanet Düzeneği yüz Hükümdarı öldürüp özümseyebilirse, karşı konulamaz bir değişim gerçekleşebilir…”
İskelet Bölüm Lideri beklentiyle doluydu. Zırhlı adamın kaçmasını izlemeye istekli değildi.