Korkunç Hayalet Ceset Lanet Düzeneği

111 27 0
                                    

“İlk adım tamamlandı.”

Zhao Feng derin bir nefes aldı, mutluydu.

Doğru çıkmıştı. Mor Yıkım Rüzgar Yıldırımı veya İskelet Bölüm Liderinin Ölüm ve Yin gücü gibi normal saldırılar yapışkan sıvıyla başa çıkamazdı. Bu dünyadaki her şeyin bir zıttı vardı.

Kusursuzluk diye bir şey yoktu.

Mesela, Zhao Feng’in Hiçlik Uzay Göz Kesişi, sınırsız okyanus balinasının büyüklüğü tarafından etkisiz hale getirilmişti. Balinanın asidi de Zhao Feng’in Buz Soyu tarafından etkisiz hale getirilmişti. Buz içerisinde mühürlendikten sonra, asit tüm etkisini kaybetmişti.

“İyi ki soyum son yarım sene içerisinde daha saf bir hale geldi. Buz İmparatorluk Mızrağı artık daha fazla soğukluk yayabiliyor. "

Zhao Feng şanslı hissediyordu. Tüm bunların sebebi Kadim Rüya Aleminden gelen auraydı.

Eğer soy gücünü doğrudan Mor Aziz Harabelerinden çıktıktan sonraki haliyle kullanmış olsaydı, yüz metre boyunca asidi buz içerisine mühürlemek zor olurdu.

Sii!

Yapışkan sıvı buz tabakanın bölgesine gelince, hareket etme yeteneğini kaybediyordu.

“Çok soğuk…”

Buz bölgenin merkezinde Mavi Yıldırım Deniz Gök Gemisi vardı. Mavi Yıldırım Deniz Gök Gemisinin materyalleri son derece sert olup bir koruyucu düzeneğe sahip olsa da, geminin içindeki insanlar yine de etkilenmişti.

Loulan Zhishui ve tayfa hıçkırdı. Sanki kanları donacak gibiydi.

Üstelik, bu soğukluğun yalnızca küçük bir kalıntısıydı. Saldırının kendisi olarak bile kabul edilemezdi. Bundan çıkarak Zhao Feng’in soy gücünün ve Buz İmparatorluk Mızrağının tam olarak ne kadar güçlü olduğu anlaşılabiliyordu.

“Usta, her yer buzla kaplandı…”

İskelet Bölüm Lideri içinden küfrediyordu. Onun vücudu bile katılaşmaya başlamıştı.

Buzdan Suya!

Zhao Feng gülümseyip soy gücünü kullanarak iç tabakayı buzdan suya dönüştürmüştü.

Weng~~

Suyun kuvvetini sonrasında yeniden soyuyla emmişti.

Geminin etrafını saran buzun merkezinin bir kısmı eriyince içi boşalmıştı.

“İyi fikir!”

İskelet Bölüm Lideri, Zhao Feng’in sonraki adımını tahmin edebiliyordu.

Artık buzun bir kısmı ortadan kalktığına göre, boşluk olan bir katmana sahiplerdi.

“İkinci adımımız; düzeneği kurmak olacak.”

Zhao Feng soy gücünü kullanarak buzu olduğu gibi tutmaya çalışırken iskelet Bölüm Lideri düzeneği hazırlıyordu.

Shua!

İskelet Bölüm Lideri, siyah bayrağı sallayıp geminin üstüne yüz lanetli hayalet cesedini çağırmıştı.

Gökleri sarsan bir lanet üreten siyah bir sis etrafa yayılmıştı. Yarım adım Çekirdek Köken Aleminde olanlar bile bu lanetin küçük bir kısmına dokununca tehlike altına girerdi.

“Kapa.”

Zhao Feng emretti.

Bu Hayalet Ceset Lanet Düzeneğinin gerçek haliydi.

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin