Gün batımındayken, loş ışık büyüleyici kristal mavi buzun üstünden yansıyordu.
Buzun içerisinde mühürlenmiş dört figür vardı. Hiçbiri hareket etmiyordu.
Bu durum neredeyse bir saat boyunca devam etti.
Sou Sou Sou~~~~
Bir anda bir düzineden fazla bölgeye doğru uçtu.
“İhtiyar Su, bak~~~!”
Gencin biri buza doğru işaret etti ve haykırdı.
Gencin yanında maviler içinde bir güzel vardı. Zarif ve sakin bir auraya sahipti.
“Kardeş Zhao o buzun içerisinde!”
Maviler içindeki kadının yüz ifadesi çarpıcı bir şekilde değişti.
“Jin’er, çok yaklaşma!”
İhtiyar Su grubu durdurdu.
Küçük buz dağından kemikleri donduran bir soğukluk yayılıyordu, bir millik bölge içerisinde esen soğuk bora rüzgarları keskin bıçaklar gibiydi.
Gerçek Ruh Aleminin altında olanlar buza yaklaşamıyordu bile. Soğukluğun kendisi onları öldürmek için yeterliydi.
“Usta, neden Kardeş Zhao o insanlarla birlikte buzun içerisinde mühürlenmiş? Kim onlar?”
Prenses Jin mavi saçlı gence göz gezdirirken sakinleşmeyi başardı.
İhtiyar Su bir süreliğine bölgeyi inceledi, yüz ifadesi ciddileşmişti. Gözlerinden şaşkınlık akıyordu.
Ejderha Öldürme İttifakının tüm üyeleri nefeslerini tutuyordu. İhtiyar Su’nun bir şeyler bildiğini biliyorlardı.
Bir süre sonra, İhtiyar Su derin bir nefes aldı, yüzü hayranlık ve saygı doluydu. Konuşmaya başladı, “Zhao Feng, bir Alt Bölüm Lideri Dahil olmak üzere Kızıl Ay Şeytani Mezhebinden üç uzmanı buzun içine mühürleyebilecek bir seviyeye ulaştığını düşünmemiştim.”
Kızıl Ay Alt Bölüm Lideri mi? Kızıl Ay Şeytani Mezhebi mi!?
Herkesin yüzünden korku okunuyordu. Asla Zhao Feng ile birlikte mühürlenmiş bu üçlünün böyle bir tarihi olduğunu hayal etmemişlerdi.
“Kardeş Zhao bu üçlüyle savaştı ve sonunda onları mühürledi ancak kendisini de mühürlemek zorunda kaldı…”
Prenses Jin mavi saçlı gence dikkatle bakarken yüzü neşe ve kaygı doluydu.
Kızıl Ay Alt Bölüm Lideri. Bu seviye bir insan sadece efsanelerde olurdu.
Birkaç yüz yıl önce, Kızıl Ay Şeytani Mezhebinin on iki Bölümü ve yüz sekiz Alt Bölümü kıtayı silip süpürmüş ve elde edebileceği en büyük şöhreti elde etmişti.
Zirvedeyken, bir Alt Bölüm birkaç güçlü ülkeyi kolaylıkla yok edebilirdi.
Önlerindeki sahne ezici bir dahi ile bir Kızıl Ay Şeytani Mezhebi Lideri arasındaki savaştı.
Tüm bunlar inanılmazdı. Heyecanlanmaktan kendilerini alıkoyamamışlardı.
“Herkes, geri çekilsin. On milden daha fazla yaklaşmayın.”
İhtiyar Su emretti. Onun için buzun içindeki yaşam aurasını hissetmek zor değildi, özellikle ortada Zhao Feng varken.
Prenses Jin ve diğerleri tereddüt etmeden geri çekildi. Kızıl Ay Şeytani Mezhebi Alt Bölüm Lideri seviyesindekiler için olan bir savaş onların faydalı olabileceği türden değildi.