Havada, Kan Cesedi Sarayı Lordunun Ceset Güçlendirme Tekniği ile eğitilmiş bedeni, yarı şeffaf gök mavisi bir alev, şimşek ve ateşin bir araya gelmesiyle çevrelenmişti. Tüm vücudu yandı ve arkasında siyah yanık izleri kaldı.
Güçlü Rüzgar Yıldırım Ateş Gözü, Kan Cesedi Sarayı Lordunun zihinsel enerji dünyasına bile girdi ve çığlıkları Lin Tong'un bile kalbinin atmasına neden oldu.
Demir Ejderha İttifakının dört büyük figüründen biri ve Kızıl Ay Şeytani Din döneminden kalma eski bir canavar olan Kan Ceset Sarayı Lordunun, bir genç tarafından yapılan tek bir hareketle böyle bir duruma zorlandığına inanmak zordu.
Zhao Feng Yıldırım Ateşi Tanrı Gözünün gücüne şaşırmadan edemedi.
Ancak düşününce nedenini anladı.
Anlamakta olduğu Rüzgar Şimşek Taşı Tableti de yasalarını Gerçek Ruh Kaynağı ile birleştirdi.
Bu, Zhao Feng'in bedeninin içindeki Gerçek Ruh Alevinin artık ekstra yıldırım ve rüzgar elementlerine sahip olduğu ve Rüzgar Yıldırım Gerçek Ateşini oluşturduğu anlamına geliyordu.
Ancak Kan Cesedi Sarayı Lordu son derece güçlüydü ve sadece bu Rüzgar Yıldırım Ateş Tanrı'nın Gözü tarafından mağlup edilemezdi.
Gerçek Lord Derecesi daha zayıf olsaydı, hemen ölmeseler en azından derilerinin bir katmanını kaybederlerdi.
“Kan Cesedi Arıtıcı Alev!”
Soğuk sesi dağların üzerinden duyulurken Kan Cesedi Sarayı Lordunun gözleri kanlı kırmızı bir alevle zıplıyor gibiydi.
Weng~~
Gümüş çizgili vücudunda soğuk bir rüzgar eşliğinde kanlı, kırmızı ve mor bir alev belirdi.
Kanlı kırmızı-mor alev anında vücudunu sardı ve Rüzgar Yıldırım Ateşi masmavi alevini uzaklaştırmaya başladı.
Hmm?
Zhao Feng, Kan Cesedi Sarayı Lordunun aurasının dramatik bir şekilde yükseldiğini ve Ceset Dao Gerçek Alevinin, Rüzgar Yıldırım Gerçek Alevine belirli bir dereceye kadar karşı koyduğunu fark etti.
Zhao Feng soğuk bir şekilde kıs kıs güldü ve bir Yıldırım Ateşi Tanrı Gözü daha ateşlemeye hazırlandı. Kan Cesedi Sarayı Lordunu öldüremese bile en azından onu bir süreliğine rahatsız edebilirdi.
Ancak Zhao Feng göz soyunu dolaştırdığında şişkinlik hissi ve uykululuk onu sardı.
Günün sonunda, Tanrı'nın Ruhsal Gözündeki değişim tam olarak stabil hale gelmemişti ve aşırı kullanılamazdı.
Rüzgar Yıldırım Ateş Tanrısının Gözü, göz soyuna çok fazla baskı yapıyordu, bu nedenle sürekli kullanılamıyordu.
Normal şartlar altında Zhao Feng bunu art arda yalnızca üç kez kullanabilirdi.
Sadece bir veya iki kısa nefeste.
Weng~
Kan Cesedi Sarayı Lordunun vücudundaki ceset alevi soldu ve yaraları, yaralandığı belli olmayacak kadar iyileşti.
“Ne korkunç bir iyileşme hızı!”
Zhao Feng'in ifadesi değişti. Kan Cesedi Sarayı Lordunu hafife aldığını fark etti.
Kan Cesedi Sarayı Lordu, Kızıl Ay Şeytani Dininin Koruyucusuydu. Onun gücü bu kadar basit olmayacaktı.
Kan Cesedi Sarayı Lordunun Ceset Dao'su üzerindeki ustalığının Kara Uçurum Sarayı'ndaki Mo Yu'dan daha yüksek olduğu kesindi, daha düşük değil.