Kaybol!
Qiu~~~~~~
Sarmaşık dalgaları ancak boş havayı tutabilmişti.
Üç tarikatın uzmanları açık ağızlarla olan biteni izliyordu.
Ölüm sessizliği.
Hükümdarların gözleri bile yerinden çıkmak üzereydi. Ancak beş on saniye geçince tartışma patlak vermişti.
“Neler oluyor?”
“Neden Köken Yaşamgücü damlası ortadan kayboldu?”
“Uzaysal Yarık Düzeneğinde bir sorun mu var?”
Herkes Köken Yaşamgücünün neden ortadan kaybolduğunu sorgularken ortalıkta karmaşa vardı ama üç Boş Tanrı Alemi ve Büyük Usta Yin Kong damlanın başarılı bir şekilde gönderildiğinden emindi.
“O an…”
Büyük Usta Yin Kong’un gözleri parladı. Dikkatli bir şekilde düşünülünce Köken Yaşamgücü damlasının arkada hiçbir iz bırakmadan ortaya kaybolduğu anlaşılıyordu.
Eğer hareket ettirilmiş olsaydı hiç olmazsa nereye gittiğini görürlerdi, bunun yerine bildiğimiz ortadan kaybolmuştu.
“Yok artık. O veletin göz soyu uzayı da mı etkileyebiliyor?”
Üç Boş Tanrı Alemi birbirine baktı.
Uzmanların kalbi sakinleşememişti. Az önce şahit oldukları şey insanı serseme çeviren bir şeydi.
Önceden Zhao Feng ile savaşmış Ye Yanyue ve diğer çekirdek öğrenciler olanların akıl olmaz olduğunu düşünüyordu.
Zhao Feng geçen sefer de insanı şaşkına döndüren göz soyu teknikleri kullanmıştı fakat kendi tarikatlarında da benzer yetenekler vardı.
Ama bir eşyayı ortadan kaybetmek mi?
Gizemli kanyonun içinde:
“Ka… Kayboldu!”
İskelet Bölüm Liderinin gözleri neredeyse yerinden çıkacaktı. Tabii gözleri olsaydı.
K.N: Brook bizi andı :D
Mor Aziz Kısmi Ruhu neredeyse donmuştu.
Sol gözünde küçük bir girdap dönen Zhao Feng havada süzülüyordu.
Sol gözünün içindeki boyutta bir damla Köken Yaşamgücü damlası havada süzülüyordu.
“Az önce…”