Qin Kılıç Saray Ustası

109 31 0
                                    

Şehir Lordunun Sarayında zarif bir binanın içinde.

Bir erkek ile bir kadın karşılıklı oturuyordu.

“Qin Kılıç Saray Ustası, Taşan Göl Şehrine tüm yolu Gök Qin Dokuz Müziği için mi teptiniz?”

Taşan Göl Şehir Lordu dik oturmuştu fakat yüz ifadesinde bir soğukluk vardı.

Karşısındaki kadın yirmi yedi veya yirmi sekiz yaşlarındaydı ve tanımlanamaz bir zarifliğe sahipti.

Bu güzelliğin Gök Kubbe Ülkesindeki sekiz büyük güçten birine ─ Qin Kılıç Sarayına ─ liderlik yaptığını hayal etmek zordu.

“Liu Jiutian, birbirimizi uzun bir süreden beri tanıyoruz. Gök Qin Dokuz Müziği, Qin Dao’su için yüce bir yetenek ve Qin Kılıç Sarayından Qin Kılıç Dokuz Mistik Tekniğine bağlı. Bu müzik senin çok işe yaramaz.”

Qin Kılıç Saray Ustası gülümsedi ve Taşan Göl Şehir Lordunu ikna etmeye çalıştı.

“Gök Qin Dokuz Müziğinin senin için inanılmaz bir cazibeliğe sahip olduğunu biliyorum. İmparatoriçe Qin de oldukça ilgili.”

Taşan Göl Şehir Lordu sakince konuşuyordu. Yüzünde herhangi bir duygu belirtisi yoktu.

“İmparatoriçe Qin? O da mı sana geldi?”

Qin Kılıç Saray Ustası kaşlarını çattı.

İmparatoriçe Qin’in statüsü çok yüksekti, Saray Ustası bile ona karşı hafif tedbirliydi.

Üstelik, Qin Kılıç Sarayı ve Liu ailesinin ikisi de İmparatorluğun tarafındaydı.

İmparatoriçe Qin ve Qin Kılıç Saray Ustası bu büyük ülke içindeki en yüksek statü ve güce sahip olan iki kadındı.

Eğer ikisi de aynı şeyi isterse, iki tarafında gücendirilmemesi gerektiğinden, Gerçek Lord Dereceleri bile baskı altında hissederdi.

“Çoktan İmparatoriçe Qin’i reddettim.”

Taşan Göl Şehir Lordu konuştu.

“İmparatoriçe Qin’i ret mi ettin?”

Bunu duyan Qin Kılıç Saray Ustası yarı sevinmiş yarı kaygılanmıştı.

İmparatoriçe Qin’in almadığına sevinmişti fakat Şehir Lordunun İmparatoriçe Qin’i çoktan gücendirdiyse, ona da vermeyeceğinden endişelenmişti.

“Bu müzik Qinxin’in annesi tarafından bırakıldı, yani Qinxin ona büyük bir değer veriyor. Benim için işe yaramaz olsa bile, kimseye kolayca vermem.”

Taşan Göl Şehir Lordu kafasını sallayarak kararını gösterdi.

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin