Gri tekne yavaşça Sekiz Issız Dağına yaklaşıyordu.
Karasal bölgeye girmek üzereydiler, bundan dolayı da Zhao Feng odaklanmıştı; önceden bu değişimi hiç tecrübe etmemişti.
Gemi çok geçmeden soluk, mavi bir ışığın içinden geçmeye başlamıştı.
Weng~~~
Gri teknenin yüzeyinde kıvılcımlar uçuşuyordu.
“Hmm? Daha fazla direnç… Daha ağır…”
Zhao Feng’in vücudunun rahatı bozulmuştu, onlar ilerledikçe karşılarındaki direnç daha da büyük oluyordu.
Sınırsız okyanus ve kara iki farklı dünyaydı.
Eğer birinin yetişimi belirli bir seviyeye ulaşmadıysa, fiziksel olarak sınırsız okyanusa giremezlerdi. Bundan dolayı düşük seviyelerde olan çoğu yerli yaşadıkları yerin bir kıta olduğunu sanmış ve bir dış dünya olduğunu öğrenmemişti.
Yerçekimi, direnç ve hatta Gök ve Yeryüzü Qi’si bile değişiyordu.
Sekiz Issız Dağ küçük bir adaydı.
“Buradaki Gök ve Yeryüzü Yuan Qi’si Azur Çiçek Kıtasına epey yakın.”
Zhao Feng sezdi.
Aynı zamanda mekanla ilgili bir sorun vardı.
Görüşlerindeki asıl Sekiz Issız Dağ figürü yalnızca birkaç bin mil genişliğinde gözüküyordu. Ancak karaya girdiklerinde dağların büyüklüklüğünün büyümeye devam ettiğini fark etmişlerdi.
Bu sanki bir kum taneciğinin büyütülmesi gibiydi.
“Sekiz Issız Dağı muhtemelen on binlerce mil genişliğinde ─ bu da neredeyse Bulut bölgesinin büyüklüğü.”
Zhao Feng’in bedeni yeniden karaya adapte olmaya başladı.
Bir süre sonra:
Sou~~
Mavi Yıldırım Deniz Gök Gemisi sanki başka bir boyuta girmiş gibi hafifçe alçalmıştı.
“Mavi gökyüzü, beyaz bulutlar, güneş…”
Zhao Feng buranın Azur Çiçek Kıtasından pek de farklı olmadığını fark etmişti. Eğer Azur Çiçek Kıtasından ayrılmamış olsa, oranın dış dünyayla karşılaştırıldığında yalnızca küçük bir tanecik olduğunu hâlâ bilmiyor olacaktı.
“Küçük kardeş, önceden hiç karaya girmeyi tecrübe etmedin mi?”