“Seni velet, sadece bir seneliğine görüşmedik ve çoktan Gerçek Lord Derecesine ulaşmışsın. Bir ezici dahinin gücü neymiş görmek isterim.”
Taşan Göl Şehir Lordu saldırısının ıskalamasına inanılmaz bir şekilde şaşırmış ve öfkesi kaynamıştı.
İkisi daha kafa kafaya savaşmamış olmasına rağmen, Taşan Göl Şehir Lordu, Zhao Feng’in dehşet verici hızını sezebiliyordu.
Sadece bir anda, Zhao Feng sadece Taşan Göl Şehir Lordunun saldırısından kaçınmakla kalmamış, aynı zamanda Jiang Sanfeng ve Die Ye’yi kurtarmıştı.
Normal Gerçek Lord Dereceleri Taşan Göl Şehir Lordunun saldırısından belki kaçınabilirdi ama aynı anda birkaç seyirciyi de kurtarması… Olası değildi.
Hu~~
Kırmızı bir parıltıyla, Taşan Göl Şehir Lordu ortadan kayboldu ve Zhao Feng’den birkaç ötede geri belirdi.
“Mistik Ateş Mühürleyici Cennet Yumruğu!”
Taşan Göl Şehir Lordunun yumruğu her geri çekilme yolunu kapayan ağır bir kaotik auraya sahip bir volkan gibiydi.
Zhao Feng’in kalbi hafiften yerinden oynadı. Taşan Göl Şehir Lordunun arzusu ve gücü diğer erken aşama Gerçek Lord Derecelerini aşmıştı.
Bu yumruk geri çekilmeyi engellemeye odaklanmış bir yumruktu ve kolayca kaçınılamazdı.
Qiu!
Zhao Feng bir rüzgar ve yıldırım fırtınasıyla ortadan kayboldu.
Boom!
Taşan Göl Şehir Lordunun yumruğu ancak rüzgar ve yıldırım dalgasına vurmayı başarırken gerçek Zhao Feng, Taşan Göl Şehir Lordunun üstünde belirmişti.
“Şu Zhao Feng hareketlerini rüzgar ve yıldırımla birleşmiş ve çıplak gözle görülemez olmuş.”
Yakındaki Qin Kılıç Saray Ustası afallamıştı. Zhao Feng daha hiç savaş gücünü göstermemiş olmasa da, hızı kesinlikle Gök Kubbe Ülkesi içinde en iyi beş içerisindeydi.
Zhao Feng’in figürü bulutlara doğru ilerliyordu. Sanki savaşın Taşan Göl Şehrine yayılmamasını istiyor gibiydi.
Taşan Göl Şehir Lordu hafiften şaşırmıştı fakat yine de bu bütün gücünü kullanabileceği anlamına geldiği için onun için daha iyiydi.
“Mistik Ateş Patlayan Bulut!”
Göz alıcı yanan bir kırmızı bulut patlayarak iki mil içerisindeki her şeyi silip süpüren dalgalar yarattı.
Bu dehşet verici kuvvet seyircilerin kalplerini titretti. Çoğu aşırı bir şekilde sıcak hissediyordu ve terlemeye başlamıştı.