Saray Ustası You Long’un tüm vücudu soğudu. Bu his kaybolmadan önce, delici bir arzunun vücudunun kestiğini hissetti.
İçgüdüsel olarak, tepenin üstündeki gence doğru baktı.
O anda, gencin saçı azura döndü ve azur bir ışıltı gözünün içinde parladı.
Shu~~~~
Havada cırtlak bir ses yankılandı, Saray Lordu You Long bu sesi duyduğunda, bacağında bir acı kabardı.
Shua!
Yarı saydam bir azur kılıç Saray Lordu You Long’un vücudunun üzerindeki kara pulları kesmişti.
“Ne…? Kara Şeytan Ejderha Pul Vücudu ve Kara Çizgili Şeytani Pelerinin savunmasını kırabildi mi?”
Saray Lordu You Long’un yüz ifadesi çarpıcı bir şekilde değişti.
İki koyu gümüş hayalet cesedi ona savunmasını kıramadan uzun bir süreden beri saldırıyordu. Sadece bundan, savunmasının ne kadar güçlü olduğu anlaşılabiliyordu.
Savunma bakımından, Saray Lordu You Long kesinlikle Çekirdek Köken Alemi altında en güçlü olanların arasındaydı ve neredeyse yenilmezdi.
Ancak, bu keskin “azur kılıç” soy gücüyle yaratılmıştı ve bir gözden fırlatılmıştı. İnanılmaz bir şekilde hızlıydı ve normal fiziksel saldırıları aşmıştı.
Bunun gibi bir saldırı tamamen fiziksel veya tamamen ruha dayalı değildi, bundan dolayı savunmanın bir kısmını görmezden gelebilirdi. Bu tıpkı Zhao Feng’in zihinsel enerjisi illüzyonun normal savunmaları görmezden gelebilmesi gibiydi. Bu “azur kılıç” birazcık daha fiziksel saldırıya yakın olsa ve savunmayı tamamen görmezden gelemese de, hala büyük bir zarar verebilirdi.
“Hmm? Bu göz tekniği birazcık Tuoba Qi’nin Göksel Delici Gözüne benziyor.”
Merkez Salonunda olan Bei Moi, dondu kaldı. Ne de olsa, Kutsal Gerçek Ejderha Toplantısına katılmış ve Tuoba Qi’nin Göksel Delici Gözünü görmüştü.
Ancak, Zhao Feng’in keskin “azur kılıcından” gelen güç Tuoba Qi’nin Göksel Delici Gözünü geçmişti.
Ancak bu sefer ki düşmanı da çok güçlüydü.
Zhoa Feng saldırısını iki kat daha fazla hasar verebilsin diye bilerek Saray Lordu You Long’un bacağının en zayıf noktasına doğru nişan almıştı.
Üstelik, bu hamle belli bir derece savunmayı da görmezden gelebiliyordu.
Ancak, tüm bunlarla bile, Saray Lordu You Long’un savunması zar zor kırılmıştı, bacağında sadece küçük bir kesik vardı.
Neyse ki, Zhao Feng bu yöntemi Saray Lordu You Long’u öldürmek veya sakatlamak için kullanmayı planlamamıştı.