"Vay..."
Lu Tianyi'nin gülümsemesi anında dondu ve sanki bir şey boğulmuş gibi ağzı sonuna kadar açıldı.
Üç mezhebin dahileri inanmayarak baktılar.
Miao Miao!
Küçük hırsız kedi Mistik Yılan Kan Kırbacını salladı ve Lu Tianyi'den uzaklaştı.
"Bu nasıl mümkün olabilir? Bir kedi Lu Tianyi'nin Gerçek Ruhun Qi patlamasından nasıl kurtulabilir?"
“Gerçek Lord Derecesindekiler bile ölecektir. Küçük hırsız kedi ve yavru akrep nasıl kaybolup sonra yeniden ortaya çıkabilir?”
Orada bulunanlar gözlerine inanamadılar.
Sadece bir dakika önce ikisi Lu Tianyi'nin Gerçek Ruhun son Qi'si tarafından öldürülmüştü ve şimdi ikisi yeniden ortaya çıkmıştı.
Genç akrep, eski akrebin soyunu miras almıştı ve bu bir varyanttı. Teorik olarak zehiri Gerçek Ruh Alemlerinin çoğunu öldürebilirdi ve gerçekte hayal edilenden daha yıkıcıydı.
Eğer genç akrep Lu Tianyi'den sadece kan almış olsaydı, zehrin Lu Tianyi'nin vücuduna girmesi zaman alacaktı. Ancak genç akrep Lu Tianyi'nin vücuduna girmişti ve eğer zehir doğrudan vücuda yayılırsa gücü birkaç kat daha güçlü olur ve anında harekete geçerdi.
Eğer sadece bu olsaydı, o zaman çok da kötü olmazdı çünkü genç akrep gerçek kadim akrepten hâlâ farklıydı ve Lu Tianyi, akrepten gelen zehrin bir kısmına direnebilmek için Çekirdek Köken Alemine yarım adım atmıştı.
Ancak genç akrebin konumu da benzersizdi.
"Wu... öksürük öksürük..."
Lu Tianyi'nin ellerinden biri boğazını tuttu. Yüzü acıdan buruştu ve yüzünden boncuk boncuk terler aktı ve yüzü yeşile ve mora döndü.
"Lanet olsun, genç akrep Kardeş Lu'nun boğazına sıkıştı!"
Saf Ay Ruhani Tarikatından bazı öğrenciler haykırdı.
Bunu duyan üç mezhebin dahilerinin hepsi şaşkına döndü.
Organlar ve boğaz, Gerçek Ruh Alemindeki ve Çekirdek Köken Alemindeki uzmanlar için hayati noktalardı.
Organlar veya boğaz kritik bir şekilde yaralandığında Gerçek Lord Derecesindekiler bile ölürdü ve bu genç akrep Lu Tianyi'nin boğazına tamamen saplanırdı.
Zehirin boğazdan salınması deriden on kat daha yıkıcıydı.
"Kardeş Lu!"
Ye Yanyu'nun ifadesi, Lu Tianyi'ye doğru hızla ilerleyen bir ay ışığı çizgisine dönüşürken değişti.
Lu Tianyi'nin figürü havada sallandı ve gözleri nefret ve öldürme niyetiyle doluydu.
"Ölmek…!"
Gerçek Ruhun Qi'sini dolaşıma sokmayı başardı ve küçük hırsız kediye doğru ilerledi.
Miao Miao!
Küçük hırsız kedi buna hazır görünüyordu ve iz bırakmadan ortadan kayboldu.
Bulutların içindeki göz alayla doluydu.
Buz Ruhu Atış Hattı!
Cennetin Gözü, Lu Tianyi'nin vücuduna çarpan soğuk bir ışık huzmesi fırlattı.
Soo!
Küçük hırsız kedi bu şansı kullanarak Yüksek Ağaç Yao'nun dallarında kayboldu.
"İyi iş!"