Yeryüzü Sınıf Silah

116 29 0
                                    

Bu Zhao Feng’in ilk defa tam bir Yeryüzü Sınıf silah görüşüydü.

Azur Çiçek Kıtasında, bir Yeryüzü Sınıf silah hanedanlığın birinin sonunu getirmişti. Bu eşyalar dış dünyada bile efsanevi kabul ediliyorlardı.

“Geber!”

Kızıl-mor bir kurt Lu Tianyi’nin Gök Diş Ay Kurt Kılıcından fırlayarak havanın bile titremesine sebep olmuştu. Kızıl-mor kurt asil bir aura yayarken bu saldırı sanki dünyadaki tek şey haline gelmiş gibiydi.

Bu saldırı yüzünden gökyüzünün rengi değişmişti. Mor Aziz Harabelerindeki sayısız varlık korku içerisinde titriyordu.

“Demek bir Yeryüzü Sınıf silahın gerçek gücü bu, ha?”

Zhao Feng hareketsiz bir şekilde duruyordu ve nefes almanın zorlaştığını hissediyordu.

Bu tıpkı depremin karşısındaki ölümlü gibiydi. Karşısında dizlerinin üstüne çökmekten başka bir şansı yoktu.

“Tamamlanmış bir Yeryüzü Sınıf silah kişinin gücünü çok fazla yükseltiyor. Azur Çiçek Kıtasındaki Hükümdarların yarısından fazlası bu saldırıyla ölür.”

On Bin Hayalet İncisindeki İskelet Bölüm Lideri sarsılmıştı.

Yeryüzü Sınıf bir silahın gerçek gücünden ancak bir Hükümdar yararlanabilirdi.

Azur Çiçek Kıtasındaki Hükümdarların tamamlanmamış Yeryüzü Sınıf silahları vardı ancak Lu Tianyi’nin tamamlanmış silahına karşı hiçbir şeylerdi. Üstelik, Lu Tianyi iki buçuk yıldızlı bir tarikattan geliyordu; onun yetişimi ve teknikleri Azur Çiçek Kıtasındaki Hükümdarlardan üstündü.

Beng~

Kurt taş devini yutmuştu.

“Yere yat!”

Zhao Feng hasarı en aza indirebilmek için taş devine vücudunu taş bir topa dönüştürmesini emretti ama bu halde bile, vücudunda aşırı derin bir kesik bırakılmıştı ve yaradan kayalar düşmeye başlamıştı.

Eğer başka bir Hükümdar böyle bir saldırıyla doğrudan yüzleşse, ölmese bile ağır bir şekilde yaralanırdı. Ancak, taş devin savunması çoğu kişiden çok daha güçlü olduğu için, hayatta kalabilmişti.

“Gök Kurt Ejderha Öldüren Darbe!”

Lu Tianyi’nin soyunun tekrardan ateşlenmesiyle, taş deve doğru atılan üç kafalı bir Gök Kurtu üç ışık hüzmesine dönüştü.

“Yerin altına gir!”

Zhao Feng’in yüz ifadesi çarpıcı bir şekilde değişmişti. Bu saldırı öncekinden bile daha güçlüydü.

Güm~~~~

Taş devi yerin içine girerken derin bir sarı-kahverengi renkle parlıyordu ama yine de yaralanmıştı.

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin