Bir Hükümdarı Öldürmek

130 30 0
                                    


Bir tarafta Hükümdar varken diğer tarafta Zhao Feng’e tamamen kilitlenmiş Üç Gözlü Aziz vardı.

Bu durum altında Zhao Feng Rüzgar ve Yıldırım Kanatlarını kaçmak için kullansa bile, kaçıp kaçamayacağından tamamen emin değildi ama zaten Zhao Feng kaçmak istiyor gibi gözükmüyordu.

Hu~~

Zhao Feng’in etrafını siyah bir sis tabakası kapladı.

Wu~~

Bir anda gözlerinde alevler yanan altın ve gümüş iskelet ortaya çıkmıştı.

“Bu…!”

Yanan kırmızı gözlere bakarken Mistik Buz Kraliçesi’nin kalbi sarsılmıştı.

Aşındırıcı bir zihinsel enerji gücü bölgeyi silip süpürmüş ve Mistik Buz Kraliçesi kadar güçlü birisi bile tedirgin hissetmişti.

Ne de olsa, iskelet Bölüm Lideri zihinsel enerji tekniklerinde uzmanlaşmıştı, zirve halindeyken diğer Hükümdarlar bile ona karşı zihinsel enerji bakımından kaybederdi.

O an, Zhao Feng ve iskelet Bölüm Lideri yaklaşmaya devam eden ayaz rüzgarıyla karşı karşıyaydı.

“Zhe zhe zhe… Mistik Buz Sarayının miras tekniği.”

İskelet Bölüm Lideri gülerken elinde kemik bir kırbaç belirdi. Kırbaç ortaya çıkarken mor ve kızıl alevler gökyüzünde dans ediyordu.

Bam~~~~

Yaklaşan herhangi bir buz saldırısı iskelet Bölüm Liderinin kırbacı tarafından parçalara ayrılıyordu ama Mistik Buz Kraliçesinin saldırısı yakındaki Gök ve Yeryüzü Yuan Qi’sini emip durduğu için aralıksız bir şekilde devam ediyordu. Kolay bir şekilde yok olmayacaktı.

“Mor Yıkım ─ Rüzgar Yıldırım Yıkımı!”

Zhao Feng bir Hükümdara karşı kendini tutmaya cüret etmemişti, avucunun ortasında sönük mor bir çekirdek dönmeye başlamıştı.

Güüüm~~~~~~

Mor ışık yakındaki buzu yok eden yıkıcı bir aura yaymıştı.

O an, Zhao Feng ve iskelet Bölüm Liderinin birleşmiş gücü Hükümdarın saldırısını durdurmayı başarmıştı.

İskelet Bölüm Lideri çoktan gücünün %60-70’ni yenilemişti, ki bu da saldırının yarısını durdurmak için yeterliydi. Elindeki kırbaç şaklayarak bir sıra alev yaymıştı.

Mistik Buz Kraliçesinin saldırısının bir kısmı iskelet Bölüm Liderine vurmuş olsa da, bu onun için bir sorun değildi, vücudu normal bir Hükümdar saldırısından gelen hasarın çoğunu sıkıntı olmadan kaldırabiliyordu.

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin