Tam iskelet Bölüm Lideri öldürülmek üzereyken, Zhao Feng yeni Uzaysal Hareket tekniğini kullanmıştı.
Gümüş uzaysal kılıç tam iskelet Bölüm Liderine vurmak üzereyken bir girdap tarafından yutulmuştu.
Shua!
Soluk gümüş kılıç ortadan kaybolmuştu.
Yeşil Gökyüzü Su Sınırının içindeki Elder Shui Yun ve diğerlerinin feleği şaşmıştı.
İskelet Bölüm Liderinin hayatını alacak kritik saldırı Zhao Feng tarafından dağıtılmıştı.
Hu~
İskelet Bölüm Lideri derin bir nefes aldı. Neyse ki Zhao Feng onu kurtarmıştı öbür türlü Yeryüzü Sınıf bir silaha sahip olsa da ölmüş olacaktı.
Aynı zamanda, Zhao Feng’e karmaşık bir ifadeyle bakıyordu.
Şu an, Zhao Feng İskelet Bölüm Liderini kaybedemezdi. Ne de olsa, İskelet Bölüm Lideri Elder Shui Yun, Lu Tianyi, Zhuang Wan’er ve Ye Yanyu’yu oyalayabilirdi.
“Eğer Zhao Feng ölürse, o zaman benim de hiç umudum kalmaz.”
İskelet Bölüm Lideri aklına başka bir düşünce sokmaya cesaret bile edemiyordu.
Aynı anda, tam İskelet Bölüm Lideri derin bir nefes alırken:
“Tuhaf. Uzaysal kanun gücü yok ama tekniğimden kurtulabildi.”
Büyük Usta Yin Kong’un kaşları çatılmış, kalbi bir anda seğirmişti. Bedenini tehlike dolu bir anlayış kaplamış, hatta bir tutam boyutsal bir kadim aura sezmişti.
“Uzaysal… Hareket!”
Büyük Usta Yin Kong’un tam önünde saydam ve suyumsu bir girdap belirmişti.
Shu~
Gümüş uzaysal kılıç Büyük Usta Yin Kong’un önünde yeniden ortaya çıkmıştı.
“Arghhh~~~~!”
Bedeninden kan fışkıran Büyük Usta Yin Kong acı içerisinde inliyordu.
Ne… Neler oluyor!!?
Elder Shui Yun, Lu Tianyi ve diğerlerinin yüz ifadesi değişmişti. Ne olduğunu anlamamışlardı.
Hua~
Dış dünyada, izleyiciler tartışmaya başlamıştı.
“Neden o kılıç Büyük Usta Yin Kong’un önünde yeniden ortaya çıktı?”