Gizli odada, böyle bir şok yaşadıktan sonra Yaşlı Su, duygularının kontrolünü yeniden kazanmayı başardı, ancak biraz mağlup hissetmekten kendini alamadı.
Bulut bölgesinin en güçlü uzmanlarından biriydi, Gerçek Lord Derecesine sahipti ve güçlü bir ülkeyi kontrol ediyordu. Sayısız hayata hükmetti ve onların kaderini belirledi.
Zhao Feng'in bir zamanlar yaşadığı ülke, Yaşlı Su'nun gözünde sadece bir göletti ve Kırık Ay Klanı sadece küçük bir güçtü.
Yaşlı Su'nun da gençliğinde bir dahi olduğunu hayal etmek zor değildi.
O anda Yaşlı Su şok olmuş, şaşkına dönmüş ve mağlup olmuş hissetti.
Mavi saçlı gence baktığında yüzünde hayranlık ve saygı belirdi.
Bu, güçlülerin hükmettiği bir dünyaydı; yaşın önemi yoktu.
Zhao Feng'in Kutsal Gerçek Ejderha Toplantısındaki performansı ve mevcut gücü, Yaşlı Su'nun bile ona saygı duymasına neden oldu.
Zhao Feng'i nasıl "uyardığını" düşününce Yaşlı Su'nun yüzü kızardı.
Zhao Feng'in toplam gücü, iki koyu gümüş hayalet cesedine sahip olduğundan, en az üç Gerçek Lord Derecesine eşdeğerdi.
Yaşlı Su, Zhao Feng'in iki hayalet cesedi kontrol edebilecek Gerçek Lord Derecesi gücüne sahip olduğundan emindi. Ayrıca Zhao Feng'in Gerçek Lord Derecesine ulaşmasında herhangi bir zorluk olmayacaktı.
"Yaşlı Su, bir kez daha uyuduktan sonra On Üç Ülkeye döneceğim."
Zhao Feng'in göz kapakları biraz ağırdı. En fazla dört saat daha uyanık kalabileceğini tahmin ediyordu.
“On Üç Ülkeye Dönüş mü? Ne yapabilirsin?"
Yaşlı Su sormadan edemedi.
On Üç Klan, Demir Ejderha İttifakının astlarıydı. Birinci Büyük ve Kırık Ay Klanındaki herkes Kan Anlaşmasını imzalamıştı.
Eğer Zhao Feng Kırık Ay Klanına geri dönerse yalnızca Birinci Büyük için sorun yaratacaktı.
"Kırık Ay Klanına... birini öldürmeye gidiyorum."
Zhao Feng'in sakin gözleri aniden herhangi bir Gerçek Ruh Alemi uzmanının kalbini titretecek bir öldürme niyetiyle titreşti.
Su ve buz arasındaki değişim tek bir düşünceyle gerçekleşti.
"Yardıma ihtiyacınız olursa bu yaşlı adam ve Ejderha Öldürme İttifakı yardım etmek için ellerinden geleni yapacaktır."
Yaşlı Su hafifçe iç çekti ve Zhao Feng'i durduramayacağını biliyordu. Yaşlı Su, Zhao Feng'in onları kurtarmış olmasından başka bir neden olmasa bile bunu söylemek zorundaydı.
Zhao Feng iki noktayı belirtmeden önce bir süre düşündü:
"İhtiyar Su'nun Demir Ejderha İttifakı'nın karargahını ve kalelerini bulmama ve ayrıca Kızıl Ay Şeytani Mezhebini takip etmeme yardım etmesini istiyorum."
"İkincisi, Ejderha Öldürme İttifakının da arkamı temizlemesini ve Bulut bölgesini yıkamasını istiyorum."
Yaşlı Su ilk noktada şaşırmamıştı ama ikinci noktada kalbi sarsıldı.
Zhao Feng'in ağzından çıkan "temizlik" ifadesi sıradan bir ses tonuyla söylendi ve bu, Yaşlı Su'nun kalbinin hoplamasına neden oldu.
Zhao Feng Gölgelik Büyük Ülkesinden takviye isteyebilirdi ama bunu yapmadı.