Hiçlik Tanrı Aleminin Kralı

123 33 0
                                    

Sınırsız okyanusta bir adanın dağları.

Burada hem tanrıları hem de şeytanları bastırıyor gibi görünen, üç kutsal ışık topuna benzeyen üç tarif edilemez 'güç' vardı.

Altın iskelet ölüm havasıyla doluydu, ay cübbeli kadın saf ve kutsaldı, siyah hava ise Kötü Yolun Kralı'nı çevreliyordu.

Üç Hiçlik Tanrı Aleminin Kralı, Cennet Dünya Yuan Qi'sini yakındakilere kilitlemiş gibi görünüyordu ve ruhtan gelen bir baskı, yakındaki canlıları bastırıyordu.

Zaman geçtikçe dağın önündeki ekran değişmeye başladı ve Boş Tanrı Alemindeki üç Kral da dahil olmak üzere tüm uzmanlar gizemli bir kanyonun görüntüsüne baktı.

Yavaş ama istikrarlı bir şekilde, üç Boş Tanrı Aleminin ifadeleri ciddileşti.

Cennetin Gözü'nün ortaya çıkışı üç kralın ifadelerini değiştirdi ve Lu Tianyi geldiğinde orada bulunan uzmanlar onu neşelendirmeye başladı.

Ancak Cennetin Gözü ile yapılan savaştan ve küçük hırsız kedinin mucizevi yeteneğinden sonra Lu Tianyi'nin hayatta mı yoksa ölü mü olduğu bilinmiyordu ve atmosfer düştü.

"Bu küçük kedinin 'uzaydan kaçış' yeteneği var."

"Bu durumda yanılmıyorsam, kedi Lu Tianyi'nin uzaysal yüzüğü içinde saklandı."

Altın iskelet ve Kötü Yol Kralı birbirlerine şaşkınlıkla baktılar.

Sonuçta bu ikisi Hiçlik Tanrısı alemindeydi ve sadece bulanık bir görüntü görerek tahminlerde bulunabiliyorlardı.

Lu Tianyi zehirlendi ve durumu bilinmiyor. Ay cübbeli kadının kaşları ihtiyatla çatılmıştı.

Lu Tianyi onun öğrencisi olmasa da, Lu Tianyi'nin yeteneği ve potansiyeli kesinlikle Saf Ay Ruhani Tarikatının en üst sıraları arasındaydı.

Böyle bir dehayı kaybederlerse Tarikat için büyük bir kayıp olurdu.

Altın iskelet ve Kötü Yol Kralı şaşırmıştı ve bundan keyif alıyordu.

Gizemli kanyondaki çatışmada Saf Ay Ruhani Tarikatı birçok Gerçek Lord Derecesini kaybetmişti ve Ay Şeytanı Sarayı ile Kara Uçurum Sarayının kayıpları daha azdı.

Bir süre sonra ekrandaki görüntüler bir anda bulanıklaştı ve çarpıklaştı.

“Değerli Saray Harabeleri!”

Orada bulunan uzmanlardan birkaçı haykırdı.

Harabelerin Değerli Sarayı tam olarak Zhao Feng'in olduğu yere inmişti.

Hemen ardından.

Şua Şua!

Lu Tianyi ve Li Hong, dış dünyaya, dağların üzerindeki havaya geri gönderildi.

Ay cübbeli kadının ifadesi Lu Tianyi ve Li Hong'u görünce değişti.

İki Gerçek Lord Derecesinin durumunun onu biraz da olsa sıkıntılı hissettirdiği açıktı.

"Önce Tianyi'yi kurtar."

Ay cübbeli kadın hafifçe elini salladı ve parlak gümüş ay ışığından oluşan bir yay Lu Tianyi'yi sardı.

Wu~

Lu Tianyi bilinci kapalı olmasına rağmen acı içinde inledi.

Hemen ardından.

Soo!

Avuç içi büyüklüğünde bir akrep yavrusu, gümüş ay ışığının parıltısıyla tutuldu ve ay cübbeli kadının eline kondu.

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin