Shuu!
Üç Gözlü Azizin sırtı rüzgar kılıcıyla kesilmiş, her yere kan sıçramıştı.
Kılıcın keskinliği ve hızı Gerçek Lord Derecesinin sınırlarını aşıyordu.
“O hamle neden İlahi Delici Gözüne çok benziyor?”
Gerçek Ejderha dahilerinin hepsi önceden bu hamleyi görmüş gibi hissediyordu.
Tuoba Qi şaşkınlık ve kafa karışıklığıyla ayağa kalkmıştı.
O an, Tuoba Qi’nin İlahi Delici Göz tekniği Zhao Feng tarafından kopyalanmıştı ve kuvveti asıl İlahi Delici Gözden büyük bir ölçüde daha fazlaydı.
“Doğru, bu tür kopyalama yeteneği…”
Hayalet gözlü adamın kalbi yerinden oynadı. Kutsal Gerçek Ejderha Toplantısındayken, Zhao Feng hayalet gözlü adamın Hayalet Göz Alevini kopyalamış ve şu an Rüzgar Yıldırım Göz Alevi olarak bilinen Yıldırım Alev Tanrısının Gözünü yaratmıştı.
Şimdi, Zhao Feng’in bu kopyalama yöntemi yeniden ortaya çıkmıştı. Hayalet gözlü adam Zhao Feng’in tesadüfen İlahi Delici Göze aşırı benzeyen Azur Göz Keskin Kesişini kavrayabilmiş olduğuna inanmayı reddediyordu.
İki teknik arasındaki tek fark elementleriydi.
Azur Göz Keskin Kesişi rüzgara dayalıyken İlahi Delici Göz metal dayalıydı ama ikisi de delme gücü ve keskinliğe odaklıydı.
“O… Ne zaman benim İlahi Delici Göz tekniğimi öğrendi?”
Tuoba Qi afallamıştı ama şu an bu soru için en uygun zaman değildi; Zhao Feng ve Üç Gözlü Aziz arasındaki savaş devam ediyordu.
Şu an üstünlük Zhao Feng’deydi, bunun sebebi de İlahi Delici Göz taklidiydi.
Tuoba Qi’nin kalbinde acı bir üzgünlük vardı. Zhao Feng’e kaybetmek bir yana, anlaşılan kendi tekniği Zhao Feng’in ellerinde daha güçlüydü.
“İlahi Delici Göz mü? Tuoba ailesinin gizli tekniğini mi öğrendi?”
Üç Gözlü Aziz sırtından gelen acıyı bastırdı.
Geçmişte, karşısında ihtiyatlı davrandığı tek büyük göz soyu tekniği çok hızlı olduğu için İlahi Delici Gözdü.
Şu an, Zhao Feng’in varlığı bir kabus haline gelmişti.
Aslında, çoktan bir süre önce kaybetmişti. Babası ona güç aktarmasaydı, Üç Gözlü Aziz bu kadar uzun dayanamayacaktı bile.
Uzak dağın üstünde.
“Bu velet hem Wu hem de Tuoba ailesinin uzmanlıklarına sahip, üstüne üstlük birde kendi İllüzyon Gözü ve Buz Gözü var…”