Yeniden Buluşuyoruz

125 28 0
                                    

Koyu kırmızı gemideki siyah cübbeli genç “Lin Tong” ilgi odağı haline geldi.

Demir Ejderha İttifakının elitleri, göz soyuna sahip bu yeni yüzü merak ediyordu.

Lin Tong'un geçmişini yalnızca az sayıda insan biliyordu.

İttifak Ziyafetinde Lin Tong, Cang Yuyue, Xu Zixuan ve Ao Yuetian ile birlikte Dört Yıldızdan biriydi.

Bu nesilde hiç kimse Lin Tong'la savaşmaya cesaret edemedi. Ancak hem o hem de Cang Yuyue başka birinin zaferi için basamak oldular ve o kişi çok uzakta olmayan bir dağda duruyordu.

“Zhao Feng, geçen sefer sana karşı kaybetmiş olsam da, Kızıl Ay Mirasından döndüğüme göre artık intikamımı alacağım.”

Lin Tong'un siyah gözleri çarpık, gizemli ve karanlıktı.

Soğuk bir zihinsel enerji aurası havaya yayıldı ve yakındaki elitlerin kalplerinin atmasına neden oldu.

Aynı anda Kan Cesedi Sarayı Lordu da görüşünü geri çekti. Zhao Feng'in o zamanki genç olduğundan emindi ve Lin Tong'un "savaşma talebi" karşısında Kan Cesedi Sarayı Lordu başını salladı, "Sen onun dengi değilsin."

Lin Tong'un ifadesi dondu, gözlerinde şok ve isteksizlik belirdi.

Ancak önünde duran kişi Demir Ejderha İttifakının dört hükümdarından biriydi ve Kızıl Ay Şeytani Dininin Koruyucusuydu.

Kimse Kan Cesedi Sarayı Lordunun sözlerini sorgulamaya cesaret edemedi. Bilgisi ve tecrübesi Bulut alanının standardının üzerindeydi.

Lin Tong bir şey söylemek üzereyken mavi saçlı genç aniden dönüp bir gülümsemeyle gemiye baktı.

Gerçek Ruh Alemindeki uzmanlar son derece hassas görüşe sahipti ve bu sahneyi gördüklerinde kalpleri sarsıldı.

Gencin sol gözü okyanus kadar genişti. Zhao Feng'in hareketleri açıkça Yaşlı Su'nun dikkatini çekti.

"Görünüşe göre iyileşerek çok fazla dikkat çekmiş oldum."

Yaşlı Su içini çekti ama Zhao Feng gerçek nedenin bu olmadığını biliyordu.

Zhao Feng, Demir Ejderha İttifakına meydan okumuştu.

Kan Orak Katliamı, Onsekizinci Çekirdek Elder ve Onuncu Çekirdek Elder hepsi onun yüzünden ölmüştü.

Zhao Feng'in Demir Ejderha İttifakına yönelik tehdidi üst kademelerin dikkatini çekti.

Zhao Feng'i şaşırtan şey birden fazla tanıdık yüz görmesiydi.

Zhao Feng'in Kan Cesedi Koruyucusu hakkında derin bir izlenimi olduğu açıktı. Kızıl Ay Mağarasındaki savaşları tehlikeliydi ve hem zeka hem de cesaret gerektiriyordu.

Lin Tong da iki yıl önce İttifak Ziyafetinde güçlü bir düşmandı.

O zamanlar Cang Yuyue, Lin Tong ve Zhao Feng "üç partili bir karşıtlık" oluşturmuştu.

“Yaşlı Su, sen Ejderha Öldürme İttifakı üyelerini al ve geri çekil. Bu adamlarla oynayacağım."

Zhao Feng gülümsedi. Bu sefer uyandıktan sonra şişkinlik hissi ve ağrı çok zayıftı ve sol göz boyutundaki gölet neredeyse on metreye ulaştı.

Onun soyunun gücü eskisinden daha kontrol edilebilirdi ve tamamen yeni bir seviyeye ulaşmıştı.

“Tamam, inzivayı ben organize edeceğim. Dikkatli ol."

Yaşlı Su, Zhao Feng'in gücü hakkında biraz bilgi sahibiydi ve teklifini reddetmedi. Sonuçta Demir Ejderha İttifakı son derece güçlüydü ve Yaşlı Su dışında diğerleri yalnızca Zhao Feng'i sınırlayacaktı.

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin