Eşsiz Cennet Savaş Soyu

120 31 0
                                    

Durumu mutlak kontrolüyle ele geçirmesiyle Zhao Feng hızlı bir şekilde Yu Tianhao’yu tehlikeli bir duruma zorlamıştı.

Son Kutsal Gerçek Ejderha Toplantılarında bunun gibi bir şey asla olmamıştı ama bu Lord Dahilerinin varoluşları bile kendiliğinden bir mucizeydi.

“Üstünlük Vekil Patrik’de…”

Aşağıdaki herkes nefesini tutarken gözleri heyecanla ışıldıyordu.

“Mor renkli yıldırımın kuvveti gerçekten de güçlü.”

Kıyafetleri rüzgarda uçuşan Zhao Feng havada süzülüyordu.

İnzivasında, mor aziz yıldırımı kavrayışı ve anlayışı büyük bir ölçüde yükselmişti.

Mor Yıkım ─ Rüzgar Yıldırım Yıkımı ve Rüzgar Yıldırım Göz Alevinde mor renkli yıldırım vardı, bu kuvvet herkesin bilgisini aşıyordu.

Zhao Feng’in yetişimi erken aşama Gerçek Lord Derecesi olsa da, bu saldırılardan ikisi de yarım adım Çekirdek Köken Alemindeki birini ağır yaralayabilir hatta öldürebilirdi.

Diğer tarafta.

Whoosh~~~~

Sadece bir nefeslik zamanda, Yu Tianhao’nun yarası daha da kötü bir hale gelmişti. Rüzgar Yıldırım Göz Alevi onun zihinsel enerji boyutuna girmiş ve yakmaya başlamıştı.

Yu Tianhao’nun hem vücudu hem de zihni yaralanmıştı. Eğer onun inanılmaz savaş arzusuna sahip olmayan başka birisi olsa, çoktan ağır yaralanmış olurdu.

“Eğer bu devam ederse, Yu Tianhao çok hızlı bir şekilde kaybedebilir.”

“Zhao Feng’in ilerleyişi insanı hayrete düşürüyor.”

İki Hükümdarın gözü ışıldıyordu.

Zhao Feng’in avantajı savaş taktiklerinden ve kontrolünden geliyordu.

“Zhao Feng, gerçekten de beni hayal kırıklığına uğratmadın.”

Alevle kaplı siyah saçlı gencin soyu ateşlenmeye başlamış gibi görünüyordu.

Wu~~~

Gizemli, soğuk ve soluk bir figür Yu Tianhao’nun bedeniyle birleşmiş, onu dimdirek gökyüzüne fırlayan büyüleyici ışıklarla kaplamıştı.

Yu Tianhao’nun vücuduyla birleşmiş soluk figür sadece zihinsel enerjiyle sezilebiliyordu.

Yok et!

Yu Tianhao kollarını açtı, gizemli figür de aynısını yaptı. Sanki bir savaş tanrısı yanına inmiş gibiydi.

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin