“İskelet Bölüm Lideri, çabuk canavarları öldür ve düzeneği genişlet!”
Zhao Feng’in sesi keskin bir öldürme arzusuyla doluydu.
İçindeki canavarlar öldükçe Hayalet Ceset Lanet Düzeneği kanla doluyordu.
Bu Gerçek Ruh Alemindeki canavarların temin ettiği enerji inanılmaz yüksek bir kaliteye sahipti. Sadece kısa bir süre içerisinde, yüz canavarın hepsi ölmüş ve Hayalet Ceset Lanet Düzeneğinin gücü yükselmişti.
“Ne kadar gaddar bir hamle.”
İskelet Bölüm Lideri heyecanlı bir şekilde siyah bayrağı sallayarak düzeneğin gücünü yönlendiriyordu.
On beş lanetli hayalet cesedi ölü canavarlardan gelen enerjiyi özümsedikçe daha güçlü oluyordu.
Düzenek tarafından yutulmuş sarmaşıkların bir kısmı çok geçmeden çürümüştü.
Ancak, Köken Yaşam gücü damlası yüzünden, sarmaşık denizi bir kısmı yok olmasına rağmen büyümeye devam ediyordu.
Düzenek normal sarmaşıkları kontrol altına alabiliyordu ama ortadaki sarmaşık kralını tehdit edemiyordu, yine de bu Mor Aziz Kısmi Ruhunun yüzünde bir neşe ifadesinin belirmesi için yeterliydi, “Canavarları kullanarak düzeneği beslemek ve gücünü yükseltmek… Bu Zhao Feng gerçekten kurnaz birisi.”
Dışarıdaki dağda:
“Şu velet insanı çileden çıkarıyor.”
“Hmph, endişelenme. Canavar ordusunun yarısından fazlası öldü; çok fazla dayanamayacak.”
Üç uzman tartışıyordu.
Üç tarikat Zhao Feng’den nefret ediyordu. Bu değersiz Gerçek Lord Derecesi üç Boş Tanrı Alemi Kralına karşı bile durumu tersine döndürebiliyordu. Karşılarındaki düşmanın dehşet vericiğini kabul etmişlerdi.
Düşsel görüntünün içindeki mavi saçlı genç Büyük Usta Yin Kong’un da ilgisini çekmişti. Mavi saçlı genç ve üç Boş Tanrı Alemi arasında olan bu çarpışma Yin Kong’un genci beğenmesini sağlamıştı.
“Büyük Usta Yin Kong, ikinci damlayı yollamaya hazırlan.”
Aziz Ay Tanrıça Teyzenin sesi yankılandı.
“Tamam.”
Büyük Usta Yin Kong bunu kabull etti ve Köken Yaşamgücünün ikinci damlasını yollamaya başladı.
Gizemli kanyonun merkezindeki ölüm havası ve düzenekten gelen lanet gücü üç mil içerisindeki her şeyi yutmuş ve ortadaki sarmaşık kralıyla savaşmaya başlamıştı.
“Maalesef, yalnızca on beş hayalet cesedi işlendi. Düzeneğin menzili sarmaşık kralını tehdit etmek için çok büyük.”