Canavar Kralı

114 28 0
                                    

“İllüzyon Gözü ─ Labirent!”

Saydam Cennetin Gözü bir anda inanılmaz bir şekilde çekici ve cazip olmuş gibi gözüktü.

Bir Hükümdarın ruh gücüyle beslenmiş görünmez illüzyon gücü havayı doldurdu.

Shua!

İşgalci grubun üyeleri kalplerinin sarsıldığını hissetti, bir sonraki anda ise gizemli kanyon ortadan kaybolmuş ve siyah sis görüşten çıkmıştı.

Grup beyaz bir sisle kaplanmış, tıpkı bir labirent gibi karmaşık bir plana sahip olan kadim bir şehre ışınlanmıştı. Arada sırada illüzyona karşı koyan Elder Shui Yun haricinde, diğer herkes labirentin içinde bir çıkış aramaya başlamıştı.

Hmm?

İskelet Bölüm Liderinin gözleri parlamıştı, “Ne kadar da güçlü bir zihinsel enerji tekniği!”

İskelet Bölüm Lideri bu şansı kullanarak siyah bayrağı sallamış ve Hayalet Ceset Lanet Düzeneğini gruba doğru yönlendirmişti.

Hu~~

Kin ve lanet gücüyle dolu olan kuvvetli sis grup üyelerini aşındırmakta başarılı olmuştu ancak Ye Yanyue ve diğer herkes sinirden köpürmek üzereydi. Labirentte olmalarına rağmen ölüm havasını ve lanetin gücünü hissettikten sonra içgüdüsel olarak Gerçek Ruh Qi’lerini deveran etmişlerdi.

Sadece Elder Shui Yun İllüzyon Labirentine karşı direnmeyi başarabilmişti.

Dış dünyada, dağın üstünde:

İyi değil!

Üç tarikat uzmanlarının gördükleri manzara yüz ifadelerinin çarpıcı bir şekilde değişmesine sebep olmuştu.

“Ne kadar da kuvvetli bir zihinsel enerji illüzyonu!”

“Büyük Ağaç Yao ile birleştikten sonra illüzyon tekniği Hükümdarlara tehdit oluşturabilecek seviyeye gelmiş.”

Savunma üzerinde uzmanlaşmış Elder Shui Yun, Küçük Çekirdek Köken Alemi sınıfı içerisinde oldukça güçlü olduğu için bazı Hükümdarlar bile şaşkına dönmüştü.

Eğer Elder Shui Yun bile zar zor Zhao Feng’in zihinsel enerji illüzyonuna dayanabiliyorsa o zaman mevcut birçok diğer Hükümdarlar muhtemelen illüzyonu yutardı.

Beraberlik durumu anında bozulmuştu.

Zhao Feng’in ruhunun gücü çoktan bir Hükümdarla karşılaştırılabilir seviyedeydi ve Büyük Ağaç Özüyle birleştikten sonra normal bir Küçük Çekirdek Köken Aleminden bile daha güçlü bir hale gelmişti. Bundan dolayı, Cennetin Gözünü kullandığında, anında düşmanını illüzyonuna düşürebiliyordu.

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin