Ruh Kölesi

120 29 0
                                    


İskelet Bölüm Lideri paniklerken, Zhao Feng tamamıyla soy gücünü deveran etmiş ve avucunu ileri doğru itmişti.

Shu~~~~~~

Buz İmparatorluk Mızrağının “gölgesi” sınırsız buz içerisinde yayılan görkemli kadim bir aura yayıyordu.

Çatırt!

Tamamlanmamış Yeryüzü Sınıf silahı iskelet Bölüm Liderinin saldırısını kolaylıkla yok etti ve ileriye devam ederek, vücudunu dondurmaya başladı.

İskelet Bölüm Lideri geri çekilmeye çalışırken yüzü korkuyla doluydu fakat hareketleri anormal bir şekilde yavaştı.

“Geber!”

Zhao Feng mızrak gölgesini devam ettirmek için soy gücünü deveran etti ve ikinci bir kez saldırdı.

Bölgeyi gizemli buz mavisi bir ışık silip süpürdü.

Çatırt!

İskelet Bölüm Liderinin diğer kolu anında donarak, parçalara ayrılmıştı.

O an, iki kolunu kaybetmiş ve sadece gövdesiyle bacakları kalmıştı.

“Dur, bunu yapamazsın~~~!”

İskelet Bölüm Lideri donarken, göz çukurlarından korku yayılıyordu. Daha da fazla yaşam gücünü son damlasına kadar sıkmak için gizli bir teknik kullanmıştı.

Zhao Feng mızrağın gölgesini sürdürmek için elinden gelenin en iyisini yapıyordu fakat dengesizleşmeye başlamıştı.

Gücünün yavaşça boşaldığı hissi aşırı bir şekilde açıktı.

“Bunu uzun süre sürdüremem. Zaman geçtikçe, kontrolüm azalacak.”

Shua!

Zhao Feng hafifçe gülümsedi ve soyunu durdurarak buz mavisi mızrak gölgesini geri çekti.

“Rüzgar Yıldırım Yok Edişi!”

Zhao Feng rüzgar ve yıldırımdan oluşmuş muhteşem bir ışık yayıyordu, bu ışığı bir top haline getirdi.

Wu~

Rüzgar ve yıldırım topu bir anda patlayarak, düzinelerce metre boyunca rüzgar ve yıldırım dalgasının yollanmasına sebep oldu.

Bir “boom” ile , iskelet Bölüm Liderinin donmuş vücudu aşağıdaki mezarlara atılmıştı.

Bu saldırı neredeyse iskelet Bölüm Liderini parçalara ayıracaktı.

“Sen… Gerçekten de tamamlanmamış bir Yeryüzü Sınıf iteme mi sahipsin…?”

İskelet Bölüm Lideri mücadele etmeye çalışırken kemikleri neredeyse kırılmış bir haldeydi.

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin