Salonun üstünde, rüzgar ve yıldırım topu bir girdap halinde yoğunlaşmaya başladı ve yıldırım dalgalanmaları görülebiliyordu
Weng~
Rüzgar ve yıldırım girdabı gittikçe daha hızlı dönmeye başlarken ruhu titreten bir uğultu salındı. Havadaki Yuan Qi yıldırım ve rüzgarla etkileşime girmeye başladı.
Bunun kaynağı Zhao Feng’den geliyordu.
Yarım mil ötede, iki Gerçek Lord Derecesi gözlerinde şaşkınlıkla birbirlerine baktılar.
O anda, güçlü bir Gerçek Lord Derecesi bir kaç millik bölgeye yayıldı.
Neyse ki, Zhao Feng’in seçtiği yer gözlerden uzak bir yerdi ama buna rağmen bile, Kırık Ay Klanının tamamı tedirgin hissetti.
Boom!
Gökyüzü Ay Dağının üstündeki göğü kara bulutlar kapladı ve düzensiz rüzgar ve yıldırım bir kaç millik alanı silip süpürdü.
Doğanın böyle kullanılışı tüm Kırık Ay Klanının tedirgin hissetmesine neden oldu.
Salonun içerisinde, gencin mavi saçı rüzgarda dalgalanırken yüzünün etrafında arada sırada ışık parlıyordu ve bir rüzgar ve yıldırım hüzmesi yukarıdaki girdapla birleşiyordu.
“Doğayla bir olmak… Odaklanmak… Xin Wuheng, arzunun doğayla bu kadar uyumlu olacağını ve Gerçek Lord Derecesine aşmama bu kadar yardımcı olacağını düşünmemiştim.”
Gencin gözleri neşeyle doluydu.
O anda, Zhao Feng son aşamaya ulaşmıştı.
Aslında, Gerçek Lord Derecesine ulaşırken hiçbir dar boğazla karşılaşmamıştı ama hazırlanma zamanı düşündüğünden daha uzun sürmüştü.
Bir taraftan, Zhao Feng Gerçek Ruh Kaynağını geliştirmesi lazımdı. Diğer taraftan, Zhao Feng’in güçlü ruhu bu süreç içerisinde inanılmaz bir etkiye sahipti.
Xin Wuheng’in “doğayla bir olma” arzusu ve Ağaç Özü Ruhu Zhao Feng’e beklenmedik bir şey vermişti.
Zihninde, farklı kavrama türleri ve arzuları birbirlerine ateşe sebep olan kıvılcımlar gibi çarpıştı.
Huala! Boom~~
İki Gerçek Lord Derecesinin ifadeleri güçlü rüzgar ve yıldırıma bakarken ciddiydi.
Bu afet bir köyü yok etmeye yeterdi ve hatta Kırık Ay Klanının Elderleri bu afetin dizginlenemez hale gelmesi durumunu için bir koruyucu düzenek açtı.
“Açıl!”
Salondan bir haykırış geldi.
Çatırt!
Bir yumruk kalınlığındaki rüzgar ve yıldırım hüzmesi anında bulanık göğü dağıttı.
Huala~~~
Yağmur azaldı ve parlak güneşi ortaya çıkardı.
Kırık Ay Klanının öğrencileri sanki başka bir dünyaya girmişler gibi hissetti. Sadece bir dakika önce, güçlü düzensiz bir aura herhangi bir anda Kırık Ay Klanını yok edebilir gibi gözüküyordu.
Boom!
Gökte bir yıldırım gürledi ve bir gökkuşağı ortaya çıktı.
Aynı zamanda, yeni bir Gerçek Lord Derecesi aurası bir kaç millik alana yayıldı.