Mor Aziz Harabelerindeki Zhao Feng ve Lu Tianyi’nin grubu arasındaki savaş sonunda bitmişti.
Lu Tianyi’nin vücudu donmuştu, artık yaşam aurası yaymayı bırakmıştı. Kimse onun şu an hayatta olup olmadığını bilmiyordu.
Bu haldeyken ölmüş olmasa bile, bundan pek de uzak değildi.
Lu Tianyi’nin grubundan zarar görmemiş tek kişi Zhuang Wan’er idi.
Dış dünyadaki üç tarikatın izleyici uzmanlarının yüzleri şaşırmış ifadelerle kaplıydı.
Lu Tianyi sadece kuvvetli olmakla kalmayıp, yanında bir de güçlü bir öldürücü hamle getirmiş ama yine de Zhao Feng tarafından baştan sona kadar ezilmişti.
Aslında, Lu Tianyi ikinci kez Zhao Feng tarafından mağlubiyete uğratılmıştı.
Geçen sefer Boş Tanrı Alemi bir Kralın ona yardım etmesine muhtaç kalmıştı. Şimdiyse üç Boş Tanrı Alemi ölüm sessizliğine bürünmüştü.
Aralarından hiçbirinin Mor Aziz Harabelerini alma planlarının değersiz bir Gerçek Lord Derecesi tarafından bozulacağını düşünmediği apaçık ortadaydı.
Hu~~~
Siyah sis havada yoğunlaşmaya başlayıp, bir ila iki mil içerisindeki her şeyi lanetiyle aşındırmaya başladı.
“Zhe zhe…”
İskelet Bölüm Lideri siyah bayrağı sallayarak Hayalet Ceset Lanet Düzeneğini yavaşça Elder Shui Yun ve diğerlerine doğru itiyordu.
Elder Shui Yun, Yeşil Su Düşmüş İnciyi çıkarıp, Lu Tianyi’yi kurtarmaya gitmişti.
Weng~~
Yeşil Gökyüzü Su Sınırı bir su tabakası oluşturup Hayalet Ceset Lanet Düzeneğinin gücünü engellemişti. Aynı anda, Ye Yanyu ve Zhuang Wan’er kendi yıpranmış Yeryüzü Sınıf silahlarını çıkarmıştı. Auraları inanılmaz bir kuvvete sahipti, savaş güçleri bir Hükümdarınkine yaklaşmıştı.
“Kırıl!”
Birleşmiş güçleriyle, ikili yakınlarına gelen Hayalet Ceset Lanet Düzeneğinin herhangi bir gücünü yok ediyordu. Birleşmiş savaş güçleri bir Hükümdarla yarışabilir seviyedeydi, hatta zirve halinde Lu Tianyi ile birkaç darbe savaşabilirlerdi.
“Bu oruspu hâlâ tamamıyla iyileşmemiş, şu iki velet de tehlike oluşturmuyor.”
İskelet Bölüm Lideri, Zhao Feng’in emrini bekliyordu.
Düzeneği otuz sekiz lanetli hayalet cesedi oluşturuyordu. Sayısız canavarın kan özünü emdikten sonra İskelet Bölüm Lideri düzeneği kullanarak normal Hükümdarları ezebilecek seviyeye gelmişti.