Ayrılış

112 29 0
                                    

Hazine Sarayının üçüncü katında, Zhao Feng, Mor Aziz Kısmi Ruhuna ve Zhao Yufei’ye harabelerden ayrılmak istediğini belirtti. Mor Aziz Kısmi Ruhu iç geçirdi fakat buna şaşırmamıştı.

Doğru. Zhao Feng burada daha fazla duramazdı.

Ölüm İmparatorunun işaretini taşıyordu, bundan dolayı gittiği her yere felaket getirecekti. Eğer Zhao Feng burada kalırsa, harabeleri güvenli tutmak yerine yalnızca durumu daha tehlikeli bir hale getirecekti.

Dışarıdaki üç tarikat zaten Mor Aziz Harabelerine çok baskı kuruyordu. Eğer bir de bunun üstüne bir İmparator gelirse, sonuçlar hayal edilemez olacaktı.

Zhao Feng böyle bir sonu görmek istemiyordu.

“Zhao Feng, eğer gözün gerçekten de bir Tanrı Gözüyse o zaman diğer Sekiz Büyük Tanrı Gözüyle aynı karakteristikleri taşıyor olacak ─ dünyada tek ve bir.” dedi Mor Aziz Kısmi Ruhu derin bir tonla.

“Tanrı Gözü? Tek ve bir?”

Zhao Feng bir anda Altı Sihirbaz İlahi Bilgenin kehanetini hatırladı. Bilge, Tanrının Ruhani Gözünün bir Tanrı Gözünün yüksekliğine ulaşabileceğini söylemişti.

“Her Tanrı Gözü dünyada tek ve birdir. Birlikte diğer tüm göz soylarının atası görevi görürler. Doruk göz soyları yalnızca hafif bir Tanrı Gözü bağlantısına sahip olan soylardır.”

Mor Aziz Kısmi Ruhu açıkladı.

“Bu Ölüm Gözü var olduğu sürece,  Ölüm niteliği taşıyan diğer soyların bir Tanrı Gözü olamayacağı anlamına gelmiyor mu?”

Zhao Feng bir şeyleri anlamış gibiydi. Mor Aziz Kısmi Ruhun neden onu uyardığını anlamıştı.

“Aynen öyle. Sekiz Büyük Tanrı Gözü evrenin kanunlarıyla bağlantılı. Belirli bir karakteristiğin yalnızca bir Tanrı Gözü olabilir.”

Mor Aziz Kısmi Ruhu başını salladı.

“Birisi Tanrı Gözü seviyesine kadar yetişim yapamaz mı?”

Zhao Feng bunun son derece tuhaf olduğunu düşünüyordu.

“Hayır.”

Mor Aziz Kısmi Ruhu başını salladı, “Ne kadar göz soyu yetişimi yaparsa yapsın, bir Tanrı Gözü olamaz.”

Uzun bir duraksamadan sonra Mor Aziz Kısmi Ruhu konuşmaya devam etti, “Görünüşe göre, Tanrı Gözünü elde etmenin tek yolu ya başka birinin Tanrı Gözünü çalmak ya da onları öldürüp yeni Tanrı Gözü varisi olarak yerlerine geçmek.”

Başka birinin Tanrı Gözünü çalmak.

Bunun ne anlama geldiğini anlayınca Zhao Feng’in kalbi sarsıldı.

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin