Boş Okyanus Arenası özgün ve son derece sert bir materyalden yapılmıştı. Aynı zamanda arena Büyük Çekirdek Köken Alemi Hükümdar Lordların bile kolay bir şekilde kıramayacağı devasa bir düzenekle kaplıydı.
Girişin dışarısında bir takım muhafız vardı.
“Her kişi için elli İlkel Kristal Taşı.”
Giriş fiyatı bazı yetişimcilerin iflas etmesi için yeterliydi.
Zhao Feng ve tayfanın hepsi hesabından muazzam bir miktar İlkel Kristal Taşı kullanabildikleri Boş Okyanus Jetonuna sahipti.
Tur rehberi Xiao Ma da İlkel Kristal Taşlarının bir kısmını harcamıştı.
“Şu velet çoktan 29 dövüş kazandı, enerjisini harcamaya devam edin.”
“Artık oran bire yirmi beş.”
“Amanın, beşyüz yüksek sınıf İlkel Kristal Taşım!”
Arenadan tezahüratlar ve çığlıklar yükseliyordu.
Toplamda sekiz arena vardı, çoğu kişi doğu arenada toplanmıştı.
“Demek Gerçek Dövüş Kutsal Toprakların dahisi o?”
“Daha yeni yirmi beş yaşına girmiş ve çoktan Çekirdek Köken Alemi yetişimine sahip.”
Çoğu kişinin bakışları kısa saçlı bir gencin üzerine ilişmişti. Bu genç saf siyah kıyafetlerle sarılıydı ve son derece normal gözüküyordu ─ hiç kimsenin dikkatini çekmeyecek bir tip gibi gözüküyordu ─ ama burada, herkes onun her hareketini dikkatle izliyordu. Hatta birçok kızın kalbini çalmıştı.
Loulan Zhishui o tarafa bakınca hayal kırıklığına uğramıştı.
Onun zihninde, Ruhani Kutsal Topraklardan gelen bir dahi ya yakışıklı, ya soğukkanlı ya da baskın olmalıydı. Ama bu kısa saçlı genç cılızdı ve biraz kısaydı.
“Kardeş Chen, bu rakipler çok kolay…”
Kısa saçlı genç güney arenadaki uzun, cılız gence bakarken isteksiz gözüküyordu.
“Az önceki saldırıların mükemmel değildi, yoksa daha da hızlı kazanırdın.”
Uzun, cılız genç başını sallıyordu.
Kısa saçlı genç ile uzun, cılız gencin ikisi de Gerçek Dövüş Kutsal Topraklardan gelen dahilerdi.
Uzun, cılız gencin yetişimi Büyük Çekirdek Köken Aleminde olduğu için çoğu kişi ona meydan okumuyordu. Lakin kısa saçlı genç yalnızca erken aşama Küçük Çekirdek Köken Alemindeydi.
“Otuzuncu dövüş.”
Bir hakem konuşmuştu.