Dönüm Noktası, Ceset Düzeneği

126 30 0
                                    

İki gün sonra, Zhao Feng görevini tamamlamıştı.

İskelet Bölüm Lideri düzenekleri yapan yöneticiyken, küçük hırsız kedi amele canavarların işlerini doğru yaptığından emin olan danışmandı.

Baştan aşağıya kadar her şey, eski usul yapılmıştı.

On gün sonra, çalışan canavarların sayısı yüzü geçmişti, hem de çoğu kısmen akıllıydı.

İskelet Bölüm Liderinin yönetimiyle, canavarlar her şeyi itaatkar bir tutumla inşa etmeye başlamıştı.

Bölüm Liderinin tek yapması gereken onlara emir vermekti, her şey yerine oturduktan sonra görevi diğerlerine nazaran basit bir hale gelmişti.

Neticede, o zamanında bir Kızıl Ay Bölüm Lideriydi; onun kontrolü altında olan bölge ve birlikler buradakinden katlarca fazlaydı.

Hazine Sarayının üçüncü katındaki Mor Aziz Kısmi Ruh bunu görmüş, tatmin olmuştu. Zhao Feng’in getirdiği köle bir hayli kullanışlıydı, Zhao Feng, iskelet Bölüm Liderini tüm potansiyeliyle kullanıyordu.

İskelet Bölüm Lideri hâlâ boş zamanlarında lanetli hayalet cesetlerini yapmak zorundaydı ama neyse ki, artık kaynaklar hakkında endişelenmek zorunda değildi, tek yapması gereken canavarlara onları toplaması için emir vermekti. Eğer herhangi bir sorusu olursa, Mor Aziz Kısmi Ruhu onu cevaplıyordu.

En sonunda, Mor Aziz Kısmi Ruhu delikleri düzeltmesi için doğrudan iskelet Bölüm Liderine gitmeye başlamıştı.

Zhao Feng’in tek görevi ise amele canavarlar temin etmekti.

Yarım ay sonra, canavarların sayısı birkaç yüze çıkmıştı ve hepsi de Gerçek Ruh Alemindeydi, bu Zhao Feng’in tüm gücünü kullanmamış haliydi ne de olsa Mor Aziz Harabeleri inanılmaz derecede tehlikeli bir yerdi, canavarların kontrolü bir süre sonra yavaş yavaş azalacaktı.

Arada bir Zhao Feng amele canavarlarını yeniliyordu.

Sonunda, Zhao Feng amelelerin sayısını beş yüze çıkarmış ve inzivaya geçmişti.

Mor Aziz Harabelerindeki ortam inanılmaz bir şekilde iyiydi, burada yetişim yapmak Azur Çiçek Kıtasına nazaran katlarca kez daha hızlıydı.

Sadece iki ay gibi kısa bir sürede, Zhao Feng’in yetişimi son aşama Gerçek Lord Derecesine ulaşmıştı.

“Mor Aziz Harabelerinde yetişim yapmak gerçekten de farklı. Eğer hala Azur Çiçek Kıtasında olsaydım, bu muhtemelen bir senemi daha alacaktı.”

Zhao Feng’in yüzünde neşeli bir ifade belirdi.

Tabii ki de Mor Aziz Kısmi Ruhu, Zhao Feng’in dönüm noktasını fark etmişti.

“Şu Zhao Feng’in hem ruh gücü hem de zihinsel gücü yetişimini aştığından dolayı, Mor Aziz Harabelerine geri döndükten sonra yetişimi büyük ölçüde yükseldi.”

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin