Dehşet Verici Ölüm Figürü

193 32 4
                                    

“Takviye mi?”

Siyah tenli elderin yüz ifadesi bir şeylerin yanlış gittiğini anlar bir şekilde, çarpıcı bir değişiklik geçirmişti.

Whoosh~~~~

Kara bir ışık huzmesi, onların bulunduğu yöne doğru hızla ilerliyordu.

Zhao Feng’in dediklerinin yüzde 70-80’ine inanıyordu. Bunun başlıca sebebi, Zhao Feng’in bir süreden beri o yöne doğru dönüp durması ve açıkça “takviyeden” haberdar olmasıydı.

“Ne kadar korkunç bir Ölüm aurası! Yeni gelen bu adamın yetişimi en az Büyük Çekirdek Köken Alemi’nde.”

Siyah tenli elder şok olmuştu. Gelen figürü kuvvetli bir düşman olarak görüyordu fakat geri çekileceğine dair hiçbir iz yoktu.

Shua!

Siyah tenli elder, şu anki dövüşünden vazgeçip gökyüzüne doğru fırlamıştı. Ateş aurasını yayıp, Ölüm figürüne doğru ilerlemeye başlamıştı.

“O…!”

Zhao Feng ve diğerlerinin ağızları kurumuş, vücutları sanki alev almış gibi ısınmaya başlamıştı.

“Kızıl Bulut Gök Patlaması!”

Siyah tenli elder, düzinelerce mil içerisindeki her şeyi yakıp kavuran, dalga dalga alev almış kızıl bulutlar oluşturmuştu. Siyah tenli elderin muhteşem kuvveti uzaktaki, savaş alanındaki uzmanları bile şaşkınlığa düşürmüştü.

“Ne kadar korkutucu bir Ateş soyu!”

Zhao Feng ve Mavi Yıldırım Deniz Gök Gemisi tayfası serseme dönmüştü. Hayalet Ceset Lanet Düzeneği’ni kullanıp, iskelet Bölüm Lideri’yle bir olsa bile hala bu saldırıyı durduramayacaklarını düşünüyordu.

Aynı zamanda da, siyah tenli elderin ilk adımı atabilmek için anında bilinmeyen figüre saldırmaktaki kararlılığına hayran kalmaktan kendini alıkoyamıyordu.

“Kızıl Bulut Gök Patlaması!”

Kızıl güneş patlamıştı. Ölüm figürüne doğru ilerleyen bu patlama, yeryüzünün kendisini yiyip bitiriyor gibi gözüküyordu.

“Hmph! Şu ihtiyar, ne cesaretle Ölümün Temsilcisi’ne saldırmaya cüret edebilir?”

Uzun figür kıs kıs gülmüş. Sonrasında daha da hızlanmıştı.

Whoosh! Güm!

Kızıllık ile siyah figür çarpışmıştı. Yer-gök,  karanlık, ölüm havası ve alevler her yere fışkırırken ışıklar saçıyordu. Patlamanın sesi insan kulaklarının sınırını aşıyordu.

Şok dalgası bile aşağıdaki dağları ve nehirleri eritmişti.

Güm! Güm! Güm!

Mavi Yıldırım Deniz Gök Gemisi’nin etrafındaki Hayalet Ceset Lanet Düzeneği dağılmaya başlamıştı. Şok dalgası gemiyi de sallamıştı.

Wah!

Li Yunya, bir ağız dolusu kan kusmuştu. Hem de bu Hayalet Ceset Lanet Düzeneği saldırının gücünü yüzde 30-40 azalttıktan sonraydı.

Hem Zhao Feng hem de iskelet Bölüm Lideri paniğe kapılmıştı.

Bo!

Zhao Feng’in etrafında, şok dalgasını zayıflatmaya çalışan bir su dalgası akıyordu.

“Bu siyah tenli elderin kuvveti, muhtemelen zirve Büyük Çekirdek Köken Alemi’nde…”

Zhao Feng, Tanrının Ruhani Gözü’nü açmış, savaşı uzaktan inceliyordu.

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin