AYNI
GÖKYÜZÜNDE,
FARKLI
ŞEHİRLERDEYİZ.
(AKLINDAKİYLE ÖLECEKSİN/YILDIZLARDAN DÜŞTÜ
ALPAY:
"Soruma cevap versene Atlas."
"Komutanım size yalan söyleyemeyeceğim. Nasıl öğrendiğimizi lütfen boş verin."
"Bu ne demek Atlas?"
"Yalanı öğrenmeniz sizin için daha iyi olur ancak ben size bu yalanı söyleyemem."
Atlas'ı zorlamadım ama anlamamıştım. Bana zarar verecek olan neydi? Beni kim koruyordu?
Nihayet karargâha vardığımızda toplantı yapmadık. Dinlememiz için hepimize 2 günlük bir izin verildi. Atlas yarın hepimizi evine yemek yemeye davet etti herkes kabul edince bende kabul etmek zorunda kaldım. Şuan sadece evime gitmek istiyordum.
AYRİS:
Gece'nin zoru ile markete doğru yola çıktık. İyi olduğunu bilmek içimi biraz rahatlatsa bile şimdi aklımda çok daha farklı düşünceler vardı acaba gelip benimle konuşacak mıydı? Markete gittik Gece tatlı reyonuna bakacağını söyledi bende sufle yapmak için süt alacaktım. Bir arka reyondaydım. Ben sütümü alıp geldiğimde Gece biri ile konuşuyordu. Gülüyordu yanına gitmedim. Çocuk birazdan gittiğine Gece hala gülüyordu. Gece'nin yanına yavaş yavaş yaklaştım. Omzuna dokunduğumda. Korkmuştu. Yüzünde kızgın bir ifade vardı.
"Korktum."
"Biliyorum. Yüzündeki gülümsemenin sebebini çok merak ettim."
"Daha demin biriyle tanıştım." Dedi.
"Kiminle tanıştın?"
"Galiba bir arkadaşla." Dedi. Bu bana bir atıftı ben Alpay hakkında bir arkadaş demiştim. O çocuktan hoşlanmıştı.
"Adı neymiş bu arkadaşın?"
"Bilmem." Dedi. Cevap vermedim somurttum ve cevap vermesini bekledim.
"Çarpıştık. Özür diledi. Çok kibardı. Ona gülümsedim. Bana yarın biraz meşgul olduğunu ama ertesi gün kahve ısmarlamak istediğini söyledi bende buraya bir arkadaşımın yanına geldim. Burayı çok bilmiyorum dedim o da tamam dedi. Numaramı aldı ve gitti."
Hala gülüyordu.
"Bu durum hoşuna gitmiş gibi gözüküyor."
Gülüşü genişlemişti.
"Gitti." Dedi.
"Bu arkadaşın ismini bana söyleyecek misin?"
"Bilmem." Dedi beni gıcık etmek için uğraşıyordu.
"Tek bir cevaba karşılık ismini öğrenebilirsin." Dediğinde bu sorunun beni zorlayacağını biliyordum.
"Alpay seninle konuşmak istediğini söylese onunla konuşur musun? Yoksa gurur yapıp onu hayatında7n çıkarır mısın?"
Bu sorunun cevabını biliyordum.
"Gelip benimle konuşmaz. Onun gururu benimkinden büyük." Dedim.
"Ya gelip konuşursa?"
"Ben soruna cevap verdim. Sende şimdi benim soruma cevap ver."
"Kaçamak bir cevap verdin."
"Cevap verdim mi verdim."
"Öffff." Dedi.
Bu sefer ben onu gıcık etmiştim ama o yine de soruma cevap vermedi.
ALPAY:
Nihayet evime vardığımda bir duşa girdim. Üstümü değiştirip uyumak için odama gittim. Onu düşünüyordum. Gidip onunla konuşsaydım beni affeder miydi? Yoksa benden uzak mı dururdu?
AYRİS:
Marketten çıkıp eve geldik. Kendimize makarna hazırladık ikimizde makarnaya bayılırdık. Sohbet etmeye başladık. O sırada Gece'yi Alev teyze aradı. Alev teyze ile Gece hala anne kız gibiydiler Gece onu hala annesi olarak görüyordu. İşte o an Aylin'i düşündüm bana ne olursa olsun kendi kızı olmasam bile çok iyi davranmıştı. Babamın mezarlıkta ağladığı gün geldi aklıma belki de beni hala seviyordu. Alpay ise zaten aklımdan hiç çıkmıyordu. Elim boynumdaki kolyeye gitti. Gece'nin sorduğu soruyu düşünüyordum.
Alev teyze ile biraz sohbet ettikten sonra Gece telefonu kapattı.
"Yeni arkadaş mesaj attı mı?"
"Attı." Dediğinde yine gülüyordu. Onun gülmesi beni çok mutlu etmişti.
"Adını hala merak ediyor musun?" Dedi.
"Evet ediyorum.""
"Adı Oğuz." Dedi.
Sorusuna vereceğim cevabı biliyordum. Bir anlık tereddüt etsem de cevap verecektim.
"Sen benim soruma cevap verecek misin?" Diye sordu.
"Evet." Dedim.
"Gelip benimle konuşsaydı onu ne olursa olsun affederdim. Ben ondan nefret edemem Gece ama o gelip benimle konuşmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.E. -TAMAMLANDI-
Misterio / SuspensoÜnlü moda şirketinin sahibi Sinem Doğru ve Tarık Doğru'nun kızları Vera Doğru ve Elzem Doğru kaçırılır. Elzem Doğru bulunur ancak Vera Doğru bulunamaz. Ailesi kardeşini bulamayacaklarını düşünüp vazgeçse bile Elzem Doğru vazgeçmez. Yıllar sonra kard...