GERÇEKLER

63 25 7
                                    

Karşımda annem vardı ve ben ona doğru koşuyordum. Ben yaklaştıkça o uzaklaşıyordu. Ayağıma bir şeyin dolandığını beni çektiğini hissettim ama bakamıyordum. Bedenimi kontrol edemiyordum. Kontrol edemediğim bedenim kafasını sağa doğru çevirdiğinde babamı gördüm. Kucağında bir bebek vardı. Ben değildim çünkü babam benim doğumumdaki kadar genç değildi. Yeni kızıydı. Anneme doğru döndüğümde annem babama bakıyordu. Ağlıyordu ben daha hızlı koşuyordum. Ağlamaya devam ediyordu ama ben koşamadım. Vücudum benim kontrol etmeme izin vermeden kafamı ayağıma doğru çevirdi. Batıyordum hareket ettikçe çamura daha çok batıyordum. Gittikçe daha çok çamura saplandım. Çıkmama izin vermiyordu. Önüme döndüğümde daha demin koştuğum yerde olmadığımı bir bataklığın ortasında olduğumu gördüm.

Uyandığımda nefes nefese kalmıştım. Yine bir rüya görmüştüm. Gece'nin yatağında uyuyordum. O ise yerde yatıyordu. Büyük ihtimalle masada uyuya kalmıştım ve beni buraya Gece getirmişti. Mutfağa su içmeye gittiğimde Alev teyze hala uyanıktı. Masada oturmuş örgü örüyordu. Beni gördüğünde kaşları çatıldı. " Rüyamı gördün? Bembeyaz olmuşsun." Dediğinde başımla onayladım. Suyumu içip iyi geceler dedikten sonra geri odaya girdiğimde uyku bastırdı ama korkuyordum. Boynuma bir tüy değiyordu. Gece aynı çocukluğumuzdaki gibi beni gıdıklayarak uyandırdı. Kendimi tutamayıp gülmeye başladığımda o da gülmeye başladı. Biz birbirimize bakıp gülerken bana bir mesaj geldi.

Bugün lunaparka ve bizi kaçıran adamların evine gidecektin yeni haberler için sabırsızlanıyorum.

ELZEM

Bu mesaj işe geri döneceğimin habercisiydi ve biraz üzülmüştüm. Gece ile eğlenme fikri çok daha cazipti.

Kahvaltımızı yapıp evden çıktık. Gece de benimle gelecekti. Adamların evine doğru yola çıktık. Aynı zamanda bugün nüfus müdürlüğüne gidip o sene evlatlık edinen kişilerin kayıtlarına bakmam gerekiyordu. Eve geldiğimizde lunaparka çok yakındı. Uzun zamandır içinde yaşayan kimse olmadığından harabeye dönmüştü. İçeri girmedik. Etrafında dolaştık ve etraftaki evlere baktık. Yakında bir ev vardı. Evin kapısına tıkladığımda genç bir çift çıktı. Onlara burada daha önceden yaşayan biri olup olmadığını sorduğum. Evin eski sahibinin öldüğünü öğrendik. Gece burada uzun zamandır yaşayan tanıdığı kimse olmadığını söyledi. Nüfus müdürlüğüne gittiğimizde kayıtlara bakmak istediğimi söyledim. O yılda evlatlık edinen ve evlatlık edinilen kişilerin bilgileri olan dosyayı bana verdiklerinde başta çıkan isim bütün vücudumun titremesine sebep olmuştu.

V.E. -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin