EFULİM

5 3 0
                                    

İLK

GÖRDÜĞÜMDE

ANLADIM,

BENİM

OLMAN

LAZIM

(İLK GÖRDÜĞÜMDE ANLADIM/NALBUR)

EFULİM: Sevgilim. Yârim. Canımın içi. Birtanem. Sevdiğim, güzel yârim anlamına gelen Karadeniz yöresine ait bir söz.

"Öylesine güzel

Seviyorum ki seni,

Öylesine saf.

Öylesine temiz.

Öylesine derin.

Ve "Öylesine" değil..."

-Özdemir Asaf

7 Temmuz 2010 12.45

Alpay'a sürpriz yapacaktık ve ben heyecandan yerimde duramıyordum. Bugün onun doğum günüydü.

Alev teyze ile kurabiye hazırlamıştık. En çok sevdiğim şey bu olabilirdi. Üçümüz beraberken kurabiye yapmak. Onlarla kurabiye yapmayı çok seviyordum çünkü eğlenceliydi.

Alpayların evine doğru yola çıkmıştık. Alev teyze ikimizin de saçlarını balıksırtı örmüştü.

Çok severdim saçlarımın örülmesini. En çok annemin saçlarımı örmesini severdim. Annem yoktu ama Alev teyze, Cansu abla vardı.

Alpayların kapısının önüne geldiğimizde Alev teyze pastanın üzerindeki mumları yaktı ve kapının önünde durdu. Onun elleri dolu olduğu için kapıyı çaldım.

Kapıyı koşarak gelen Alpay açtı. Kapının önünde elinde pasta ile Alev teyzeyi görünce ise yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu. 15 yaşına girecekti. Sorsan doğum günü kutlamayı saçma bulduğunu, sevmediğini söylerdi ama yüzündeki gülümseme tam tersini söylüyordu.

Alev teyzeye doğru bir adım daha attı.

"Hadi dilek tut ve üfle." Dedi Gece. Alpay ise Gece'ye içten bir gülümsemeyle karşılık verdi.

Gözlerini kapattı ve dilek tuttu. Daha sonrasında ise mumlara üfledi. Cansu abla geldi ve Alev teyzeden pastayı aldı. Alpay ise sımsıkı sarıldı Alev teyzeye. Onlar sarılmayı bıraktıktan sonra Alev teyze içeri girdi. İlk Gece sarıldı Alpay'a sonra ise ben.

"Ne diledin?" Diye sordum.

"Söylersem gerçekleşmez ki."

"Gerçekleşir. Merak ettim. Hadi söyle."

"Hayır olmaz. Gerçekleşsin. Önemli bir şey diledim.

"Offf." Diyerek içeri girdim. O ise güldü.

♥♥♥♥♥

Aradan geçen sekiz günün ardından Alpay bir odaya alınmıştı ve yanında ben kalıyordum. Diğerleri ise sık sık uğruyordu. Benim kafam ise oldukça karışıktı.

Gece ve Elzem'in arasında olabilecek bir bağ vardı ve bu düşünce her seferinde içimi ürpertiyordu. En kısa sürede bir DNA testi yaptıracaktım ama sonucu almaktan çok korkuyordum.

Sonuçtan çok korkuyordum çünkü eğer ki kardeşlerse bu bir yandan mutlu bir haberken bir yandan berbat bir haber olurdu.

Evet, gerçek ailesine kavuşacaktı ama Alev teyzeyi geride bırakacaktı. Alev teyze onu canından çok seviyordu.

V.E. -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin