Koşuyordum neyden kaçtığımı bilmeden çocukluğumun geçtiği yollarda yinekoşuyordum. Lunaparka çok yakındım ve ağlayan bir bebek sesi geliyordu. Yaklaştıkçases arttı. Arkamı döndüğümde beni kovalayan hiçbir şey yoktu. Ağlayan bebeksesinin geldiği yöne doğru gittim yani dönme dolaba doğru. Dönme dolababaktığımda hiç kimse yoktu. Bir bebek veya çocuk kimse ve bebek seslerisusmuştu. Daha sonra yeniden koşmaya başladım. Neden olduğunu bilmiyordum amasanki biri sürekli koşmamı söylüyordu bu ses çok tanıdıktı. Eve iyiceyaklaştığımda ise yine aynı sesi duymaya başladım. Ağlayan bebeğin sesini amafarklı bir ses daha vardı. Bana koşmamı söyleyen ses o bebeğe ninni söylüyordu.Camdan annemi ve bebeği izledim. Arkamdan bir anda bir ses geldi ama hiç kimse yoktu. Yeniden döndüğümde ise annem ağlıyordu ve bebek ortadan kaybolmuştu.
Uyandığımda büromdaki koltuktaydım. Önümdeki masada ise kayıp kardeş ile ilgili dosyalar vardı. Acaba onu gördüm mü diye düşündüm ama ablası onunla aynı yaşta olduğumu söylemişti yanı bu olamazdı. Eve gitmek için yola çıkmalıydım ama bu rüyayı düşünmeden edemiyordum. Acaba ona yardım edebilir miydim? Ya da neden burüyayı gördüm bu konuyla ne alakam olabilir ki diye düşündüm. Kafamda onlarcadüşünce vardı ama bunlardan en beteri o kızı tanıyor olabileceğim düşüncesiydi.Beni mutlu eden tek şey yol üstünde hala açık olduğunu bildiğim kafeydi. Birkahve ve kurabiye alır otururdum ve bu kafamı dağıtmak için çok iyi olurdu. Yani eğer ki bunu yapabilseydim. Bir telefon geldi. Elzem Doğru arıyordu. Acilen konuşmamız gerektiğini söylediğinde arabamın yanında duruyordum. Sesi çok kötü geliyordu. Attığı konum yakındı bu aile şirketlerinin konumuydu. Yorucu bir yolun ardından nihayet şirketin olduğu yere ulaştığımda aşırı gergin hissettim. İçeri girip girişteki çalışana Elzem Doğru'nun odasının yerini sordum Elzemin ve kayıp kardeşin babası Tarık Doğru ve annesi Sinem Doğru ve Elzem odadaydı ve hepsinin yüzü asıktı içeri girdiğimde ilk olarak kendimi tanıtmalıydım derin bir nefes alarak konuşmaya başladım.
- Merhaba ben Ayris Güneş.
Elzem:
-Bu saatte aradığım için kusura bakma ama çok önemli bir konu var. Bugün senin bürondan çıkarken birkaç fotoğraf çekilmiş ben bunun o an farkında değildim. Şirkete geldiğimde fark ettim. Bir gazeteci bunu haber yapmıştı. Okuduğumda ise bunun sebebinin kayıp kardeşim olduğunu düşündüğünü açıkça yazmıştı. Büyük bir çoğunlukta buna katılmıştı ama ben önemsemedim. Ta ki bana gelen aramaya kadar. Kardeşimin davasındaki sanıklardan biri öldürülmüş. Polis bunu bizim yaptığımızı ve sana da bu ölümde suçsuz olduğumuzu savunman için para verdiğimizi düşünüyorlar.
Üstümde çok büyük bir baskı varmış gibi hissettim. Bir anlık ne söyleyeceğimi bilmesem de hemen konuşmaya başladım.
-Nasıl ve nerede ölmüş?
Elzem derin bir nefes aldı belli ki çok gergindi.
Elzem:
-Neden orada olduğunu bilmiyorum ama sanık revirdeymiş. Doktor bin anlık onu yalnız bırakınca içeri başka bir mahkûm girip sanığı bıçaklamış. Doktorun geldiğini anlayınca yakalanacağını anlayıp kendini de öldürmüş.
Söyleyeceğim şeyleri kafamda düzenleyip konuşmaya başladım.
-Sizin suçlanmanız için kesin bir kanıt olmasa da sizden şüphelenilmesi gayet normal. Polisin bu cinayetin birçok sebebi olabileceğini ve hiçbir kanıt olmamasını göz önünde bulundurarak hukuksal bir süreç başlatılmayacağını düşünüyorum. Hakkınızda yapılan habere gelirsek hiçbir anlam ifade etmiyor. Ziyaretinizin sebebi her şey olabilir bundan dolayı buda bir kanıt sayılmaz. Rahat ve sakin olmalı paniğe kapılarak hareket etmemelisiniz. Hukuksal bir süreç olursa avukatınız olarak sizi savunacağımdan kuşkunuz olmasın.
Elzem sonunda rahat bir nefes alarak ve gülümseyerek "Teşekkür ederim." Dedi.
"Rica ederim." Dedim ve kabanımı üstüme giyerek dışarı çıktım. Elzem arabama kadar ban eşlik etti ve bana lunaparkın ve adamların saklandığı yerin konumunu atacağını söyledi.
Eve girip duşa girdim ve kendime bir kahvehazırladım. Bütün günün yorgunluğunu biraz olsun üstümden atabilmiştim. İşe ilkolarak Elzem hakkında yapılan habere bakmakla başladım. Tahmin ettiğim gibi haber sadece tahmin üzerine yazılmış ve kanıt olarak kullanılamayacak bir haberdi. Daha sonra ise Elzemden gelen mesaja yani konuma baktım. Bu konum ise asıl korktuğum şeyin başıma geldiğini söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.E. -TAMAMLANDI-
Mystery / ThrillerÜnlü moda şirketinin sahibi Sinem Doğru ve Tarık Doğru'nun kızları Vera Doğru ve Elzem Doğru kaçırılır. Elzem Doğru bulunur ancak Vera Doğru bulunamaz. Ailesi kardeşini bulamayacaklarını düşünüp vazgeçse bile Elzem Doğru vazgeçmez. Yıllar sonra kard...