LAYEMUT

12 8 0
                                    

YORULURSAN

YASLAN BANA

SARILIP

UYUYALIM

GÜN BATIMINDA

(BELKİ ÜSTÜMÜZDEN BİR KUŞ GEÇER/YÜKSEK SADAKAT)

LAYEMUT: Ölümsüz, ölmez.

"Bak sana ıhlamur getirdik. Alev teyze yaptı." Dedim elimdeki bardağı Alpay'a uzatarak.

"Canım hiçbir şey istemiyor."

"Mızıkçılık yapmada iç şunu."

"Sizsiniz mızıkçı. Sevmiyorum ben ıhlamur biliyorsunuz."

"İyi gelir hadi iç." Bardağı ona uzatıyordum ki ters bakışlarıyla karşılaşınca durdum.

"Bende sana çilekli pasta alıyım o zaman."

"Aynı şey değil benim alerjim var çileğe."

"Benimde ıhlamura alerjim olsun. Alerjim olduğunu kabul edin ve ikinizden biri için. O ıhlamuru ben içmem."

"Alev teyzen seni düşünüp ıhlamur yapmış. İç ıhlamurunu." Cansu ablaya döndüğümüzde yüzünde yapmacık bir kızgınlık vardı.

Ben elimdeki bardağı kenardaki sehpanın üstüne bıraktım ve gidip Cansu ablaya sarıldım.

Cansu ablada bana sarıldı. Sonra ben onu bıraktığımda Gece geldi ve onlarda sarıldı.

Cansu abla bize doğru eğildi ve saçlarımızı okşadı.

"Güzel kızlarım benim." Dediğinde ikimizde ona gülümsedik. O ise her zamanki gibi gülümsedi bize.

O mutfağa doğru gittiğinde ise Alpay'a döndük.

Masanın yanındaki bardak boştu. Alpay ise yorganı kafasına kadar çekmiş uyumaya çalışıyordu.

Gece ile birbirimize gülümsedik bardağı aldık ve eve doğru yola çıktık.

Yolda ise kenarda bir çiçek gördük.

Bir papatya vardı.

Dün yağan yağmurdan dolayı oluşmuş bir su birikintisinin kenarındaydı. Etrafındaki toprak çamurlaşmıştı. Etrafındaki çiçekler çamur içindeydi.

Bir tek o hala bembeyazdı.

♥♥♥♥♥

Odanın kapısından içeri baktım ve içeri doğru bir adım attım. Kafamı dik tuttum. Ne olursa olsun dimdik durdum çünkü o güçlü durmamı isterdi. Onun için ağladığımı görmek istemezdi.

Yatağın başına doğru yürüdüm.

Yüzünü gördüm o an. Solgun olan yüzünü gördüm. O an ise gözümün önüne gittiği gün geldi.

Solgun yüzünü görmezden gelmek istedim o an için. Dimdik durabilmek için ama yapamadım. Omuzlarım düştü, başımı önüme eğdim.

Yanına doğru bir adım daha attım. Elini tuttum. Soğuktu elleri. Gözümden ise bir yaş damladı ellerimize. Görsün istiyordum ağladığımı görsün. Gözyaşlarımı silsin. Kızsın istedim. Elimi ise yüzüne doğru yaklaştırdım ama dokunamadım. Korktum. Bir kez daha kaybetmekten korktum. Yeniden yarım kalmaktan korktum.

Bir yaş daha damladı gözümden.

"Alpay."

Dedim duyacağını umarak. Duysun istedim. Bilsin istedim

V.E. -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin