TOPRAK
YAĞMURA, BEN
SANA
AŞIK
OLDUK
YENİDEN
(TOPRAK YAĞMURA/CAN OZAN)
VİSAL:KAVUŞMA
Yüzümde gülümseme ile kabine geri girdiğimde kalbimin sesini duyabiliyordum. Heyecandan kalbim yerinden çıkacaktı sanki. Elbiseyi çıkarıp kıyafetlerimi giydikten sonra kasaya gittim ve elbiseyi aldım.
"O nottakini ölürüm de senin yazdığına inanmam."
Gece bana söylediği şeyi Alpay'a da söylüyordu.
"Bende inanamazdım. Arkadaşına sor böyle bir adamı öyle bir şiir yazacak kadar nasıl aşık ettiğini."
Alpay'ın cümlesi ile ben güldüğümde Gece şaşkınlığına rağmen gülüyordu.
O an Alpay'ın elinin üstündeki dövmelerden biri dikkatimi çekti.
15.02.2024
Yeniden karşılaştığımız günün tarihiydi. Alpay bu dövmeyi yeni yaptırmıştı. Elini tuttuğumda bana bakıyordu. Başparmağımı dövmenin üzerinde gezdirdim.
"Alpay."
Dediğimde bir yandan gözlerim dolmuştu.
"Alpay bu dövme."
Dediğimde sustum cümlemi ise o tamamladı.
"Evet, tanıştığımız gün ve evet yeni yaptım çünkü yanında değilken bile bir tek seni düşünüyordum."
Gözümden benim engel olamadığım bir yaş aktığında. Silmeye çalıştığında engel oldum.
"Mutluluktan ağladım. Annem mutluluk gözyaşlarını silersen mutsuzluk peşini bırakmaz derdi."
Dediğimde devam ettim.
"Yani üvey annem."
O an konuşmama izin vermeden bana sarıldı.
"Hani biz seninle dövme yaptıracaktık?"
Gece yıldızlı olan o dövmeden bahsediyordu. Alpay'a döndüğümde o neden bahsettiğimi anlamıştı.
"Ben dövme yapıyorum biz zaten bunu Ayris ile konuşmuştuk. Dövmelerinizi ben yaparım. Gelin sizi bir arkadaşımın dövme salonuna götüreyim."
Alpay'ın arabasına doğru yürürken bir yandan eline bakıyordum. Bende bu dövmeden yaptıracaktım. Tam sol omzuma kalbime en yakın yere aynı dövmeden yaptıracaktım. Arabaya bindiğimizde radyodan bir şarkı çalıyordu.
TENİME YAZILMIŞSIN, BELKİ NE GELİR?
İÇİME KAZINMIŞSIN, BEYNİM KALBİME YENİLİR.
TENİME YAZILMIŞSIN, GÜVENİLİR NE GELİR?
İÇİME KAZINMIŞSIN, BEYNİM KALBİME YENİLİR.
(DEEPRİSE/RAF)
Şarkıyı dinlerken yüzüm gülüyordu. Ben ön koltukta Alpay'ın yanında oturuyordum. Gece ve Oğuz ise arka koltukta oturuyorlardı. Oğuz'un kolu Gece'nin omuzundaydı. Birbirlerine bakarak şarkıyı mırıldanırken ikisi de gülüyordu. İkisi birden bana dönüp şaşkınlıkla onlara baktığımı fark ettiğinde kafamı çevirdim. İkisi gülmeye devam ettiğinde ben Alpay'a bakıyordum.
Alpay bir dövme salonunun önünde durduğunda arabadan indik. Alpay bir adamla konuştu ve daha sonrasında bir odaya doğru yürüyüp kapıyı açtı ve bizim içeriye girmemizi bekledi. Hepimiz içeri girdiğimizde bize döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.E. -TAMAMLANDI-
Mystery / ThrillerÜnlü moda şirketinin sahibi Sinem Doğru ve Tarık Doğru'nun kızları Vera Doğru ve Elzem Doğru kaçırılır. Elzem Doğru bulunur ancak Vera Doğru bulunamaz. Ailesi kardeşini bulamayacaklarını düşünüp vazgeçse bile Elzem Doğru vazgeçmez. Yıllar sonra kard...