ZEHİR

29 15 8
                                    

BU

HİKÂYEYİ

TR

BAŞA

SARSAK

SONUMUZ

DEĞİŞİR Mİ?

(HAY HAY/HADİSE)

ZEHİR

Bu mesaj bilmeli miydi? Gidip ona söylenmiş miydim? Lavaboya gitmeliydim midem bulanıyordu ama ya onun yerinde bulunamayacağından korkuyordum. Gecenin bir olduğunu anlamıştı telefonumu aldı ve mesajı okudu. Gözlerinde korku vardı.

Ayağa kalktığında uğraşmak bana bakmadı bile. Alpay'ın yanında gitti ve telefondaki mesaj ona gösterdi. Alpay yanıma gelmedi nasılsın diye sormadı.

"Bunun onların evlerine kadar bırakın." Dedi ve gitti.

Ama iyi bir gidiş değil. Ya ona bir şey olacak ya da o Kaan denen adamı öldürecekti. Batına doğru yaklaştı.

"İyi misin?"

"İyi değilim Batın. Hem de hiç iyi değilim."

"Hadi seni eve götüreyim."

Arabama doğru yürüdük. Batın evi çok yakın olduğu için arabasıyla gelmemişti.

"Batın."

Dediğimde bana doğru döndü.

"Ya o adam ona bir şey yaparsa."

"Merak etme sen ben seni bıraktıktan sonra ona doğru gideceğim."

Arabama binip eve gittik. Batın benim yukarıya çıktı.

"Bana haber ver Batın."

"Tamam."

Batın gittikten sonra kapıyı kilitledim. Kapının önünde çöktüğümde çok canım yanıyordu. Ya ona bir şey olursa olsun ısısı diyem.

Gece öyleydi. Yanıma oturdu.

"Ona bir şey olmayacak. O sadece sana karşı bu kadar korkak o geri dönecek."

Dediğinde başımı omzuna koydum. Ağlıyordum.

"Gece geri dönerde mi?"

"Döner. Sana bir şey söylemem lazım Ayris."

"Öyle."

"Alpay'a söz verdim ama bilmen gerek. Alpay bugün bana mesaj attı. Bir rüya gördüm."

"Ne görmüş rüyasında?"

"O adamın yani Kaan'ın seni bıçakladığını görmüş. Bana senin nasıl olduğunu sordu."

Aradan 1 saat 3 dakika geçmişti. Batının gidişinden 1 saat 3 dakika geçmişti. Telefonuma bir detay geldi. Kaan mesaj atmıştı.

Senin yanında gelemeyecek kadar korkak senin için ölebilecek kadar cesaretli ama unutma avukat fazla cesaret mallıktır ve ölüm gelir.

Daha fazla hızlanmaya başladık. Batın'ı kurdu ama açıyordu. Alpay'ı çalıştırıp o da açtı. Mesaj yayınlandı.

Alpay yanından konuşamadım ama eğer sana bir şey olursa bilmeyi isterim. Alpay seni gerçekten çok seviyorum.

Gece yemek talimatı talimatım. Batın gideli tam 1 saat 33 dakika olmuştu. Kapı çaldığında Gece kapandığında bir ümitle kapıya doğru baktığında kurye olmuştu. Gece kurye gittikten sonra ise kapıyı kilitledi. Masaya yemeği koydu.

"Yemek yemelisin Ayris. Bir şeyler yemek zorundasın."

Makarna sipariş ettiğimi sevmediğimi bilmek için ama benim canım hiç bir şey istemedi.

Tam biz günlerde başlarken telefona mesaj geldi. Alpay mesaj atmıştı.

Akşam yemeği yemeğiniz. Makarnayı vereceğin.

Gece'ye mesaj gösterdim. Tam Alpay'ın mesajına cevap verecekken kapı çalar. Kapısından görmediği Alpay'dı. Kapıyı açtığımda beyaz tişörtlerin sol omzu ise kan içindeydi. Batın hemen onun yanındaydı.

"Yemediniz değil mi?" Dedi.

"Evet." Dedim.

Bana sarıldığında sanki kemiklerim kırılacaktı ama umurumda bile değildi onu o kadar özlemiştim ki. O ise ağlıyordu.

-------------------------------------------------- --------------------------------------------

Kısa bir bölümün farkındayım ancak bölümün burada bitmesi gerektiğini düşündüm.

Aynı zamanda artık haftada pazar ve çarşamba olarak iki bölüm atmayı düşünüyorum. Tam olarak emin olmasam da bu bana daha mantıklı geldi.

Hepinizi çok seviyorum. Umarım beğenmişsinizdir :)

V.E. -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin