BÖLÜM 58:"ANLAŞMA VE PLAN"

115 9 1
                                    

Telefonum çaldığında annemin aradığını gördüm açıp.

"Efendim anne."

"Kızım bizim planda bir değişiklik oldu da biliyorsun Nişan için uzaktan her iki tarafında akrabası geldi Hande'nin akrabalarda fazlası ile kalabalıkmış yan komşusu misafir kabul etmiş ama onunda kız açıkta kalmış." Dediğinde

"Anne,Hande'nin odasında kalsın."

"Onunda kuzenleri kalacakmış orada da yer yok size gelse olur mu? bizde boş oda olsa alcaktım ama yok."

"Tamam anne zorda kalmışlar mecbur yardım edeceğiz,hatta bir kaç misafir daha varsa gelsinler."

"Aman kızım tamam işte,bir kaç aile de otelde yeterli."

"Tamam,biz bekliyoruz misafiri."

"Tamam,kızım sağol."

İçeri girdiğimizde "Hande'lerin komşusu misafir kabul etmiş ama bu sefer de kızları açıkta kalmış annemde bize sordu,bende kabul ettim."dedim

Emir kravatını çözerken "Kim?"diye sordu.

"Bilmiyorum,ismini söylesem tanırsın yani?" Merdivenlerden çıkmayıp bana döndüğünde bir kaç adım inip karşımda durdu "İmaların bitmeyecek değil mi?"

Kapı çaldı...

Eda kapıyı açtığında kaşlarım çatılmıştı,kısa süre sonra yine aynı ağır parfüm kokusu ile kadına bakışlarımı çevirdim...

İkimizde Dilan'ı görmeyi beklemiyorduk Emir bir süre yüzünde ki şaşkınlığı gizleyemedi.

Kaşlarım çatıldı ve tamamen giriş kapısına doğru döndüm,Dilan karşında ki kadına gülümsedi o sırada bakışlarını bize çevirdi daha çok beni es geçti ve Emir'e baktı ona gülümsedi.
Sakin ol Nazlı,olabilir,hayır olamaz efendim.

Merdivenlerden inip tam karşısında durdum "Demek Hande'lerin komşusu sendin,gel gir içeri." Dedim olduğunca kibar olmaya çalıştım.

Fakat onun Emir hakkında söylediklerini hatırlayınca canım sıkılmıştı.

"Kusura bakmayın,bende böyle yatılı misafir olarak geldim." Dedi bu kıza ne olmuştu o sinsi planlarına şimdi neden iyilik meleği gibi davranıyordu.

Emir yanıma gelirken "Sorun yok,haberimiz vardı senin geleceğinden." Dediğinde Emir'e baktım ama o da Dilan'a bakıyordu şurada sinir küpü olduğumdan haberi var mıydı?

İçeri girdiğinde salona geçtik "Aç mısın? Ya da içecek birşeyler ister misin?"
Emir ve ben tekli koltuklara oturduk Dilan'da hemen karşımıza oturdu "Şey gerek yok zaten rahatsızlık verdim." Dedi utana sıkıla.

Şehriyar bu arkadaşından haberi var mıydı çünki ikisi de cehennem şeytanlarından farksız kafa kafaya o avluda plan yapıyorlardı,şimdi nasıl oldu da iyilik meleği oldu,tabi ya göz boyama,Emir'i etkilemek için belki de.

Emir bu durumdan rahatsız olmuş olacak ki "Dilan,Nazlı'nın arkadaşı için kapılarınızı açtınız elbette bizde elimizden geldiği kadar karım ile yardım edeceğiz,senin rahatsız olmana hiç gerek yok." Dediğinde karım kelimesine sevineyim mi yoksa sen rahatsız olma dediğine üzüleyim mi bilemedim ama Dilan yüzünde tuttuğu zor tebessümü kırmıştı.

"Eda misafirimizin odası hazır mı?" Eda başı ile onayladı "Evet efendim." Dedi.

Ayağa kalktığımda Emir ve Dilan'da ayak uydurdu "Valla sohbet etmek isterdim ama çok yorgunum,yarın kahvaltıda bol bol konuşuruz."

İkisi de onayladı.

Üst kata çıktığımızda Dilan misafir odasına geçmişti,bizde yatak odasına girdiğimizde Emir kapıyı kapattı.

AFİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin