Hi! It's me! DeeDee here. Dee apa? Deending a.k.a dinding. Okay gurau je😭
I tak pasti sama ada korang berminat ke tak nak join tapi I still nak buat sebab I dah niat. Plus, I dah terfikir sejak I create chapter awal lagi and tak sabar gila nak buat Q & A ni. Tiada paksaan kalau tak nak. Ini hanya untuk suka-suka, bahagiakan diri, stress kan minda, tajamkan fikiran...
This is the link untuk you guys jawab. Ada dua jenis, Quizizz and Google Form. Both have different question but same total number of questions and points. Kedua-duanya berdasarkan Chapter 1 hingga chapter 91 sahaja. Tidak termasuk special chapter, epilog dan raya edition yang akan dipublish selepas saya puas hati dan re-check.
(Link Quizizz):
https://quizizz.com/join?gc=77230319
OR (Code Quizizz):
Code: 77230319
OR (Google Form):
https://forms.gle/1oDjAvzQYB23W8yC7
Simple and Easy!
Here is the step:
1. Masukkan nama dalam Quizizz/Google Form sama nama dengan Username Wattpad🌻
2. Jawab soalan dengan tenang sehingga selesai😍 But! Every question has their own limit time for Quizizz. Don't be too rush and don't be too calm. Both action have consequence.
3. Comment dekat page ni 'Done!'🍀
4. Wait for the winner to be announce🎺 Kedua-dua form akan mempunyai pemenang yang berlainan. Satu account wattpad hanya dibenarkan menjawab satu Quizizz dan satu Google Form. If you guys have two or more account wattpad, I still allow you to do it.I know wattpad gives you no permission to copy and paste, so I letakkan kedua-dua link itu di bahagian bio wattpad I tau! For make it more easier for you.
Hadiah? I'm not sure yet. But I will find it the best thing for book lovers💎tapi I cuma nak cakap, jangan berharap hadiah yang mahal😌sebab saya cuma manusia sederhana🥹 saya akan bagi hadiah direct from seller to the winners🏆 maybe... cute notebook? hehe i dont know. saya harap yang masuk ni lebih kepada niat nak enjoy tau!
So...
Game ini akan dijalankan pada 03/04/2024 pukul 1petang dan akan berakhir pada 16/04/2024 pukul11.15 malam. Kenapa tempoh masa yang lama? Sebab I tak nak ganggu ketenteraman you membuat kebaikan pada 10 malam terakhir and so on. So, no rush! I takkan tiba-tiba tutup game ni. Okay?
Jadi, kepada yang tak confident nak jawab, saya bagi masa untuk reread cerita ni sepantas berkuda🏇🏻
Kalau ada masalah nak enter the Quizizz atau Google Form, please let me know. Just comment here and I will notice later👀
Harap korang suka dengan game tak seberapa daripada author🫣😭
GOODLUCK EVERYONE!!!🏆🏆🏆
YOU ARE READING
C || Rizq's Sugar
Romance𝓣𝓗𝓔 𝓖𝓗𝓞𝓢𝓣 𝓢𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓘 [TENGKU RIZQIE ADRIAL || EFFA NADIA] "Now I have met a beast in person, he looks perfect" - Effa Nadia "And you always be my sugar, love" - Tengku Rizqie Effa Nadia seorang perempuan yang kuat dan tabah menghadapi d...