6-(Misafir)

4.4K 128 21
                                    

İyi okumalarr

*Kuzeyden*

"Anne benim siyah gömleğim nerde yaa?"  Diye seslendim yan odada ki anneme. Odamın kapısının önüne gelerek cevap verdi annem.
"Oğlum illa siyah gömlek mi giyinmen gerek?" Evet, çünki Ahunun beni siyah gömlekte görmesini istiyorum. Öyle ayri bi yakışıklı oluyorum çünki. Ahu dedimde aklıma geldi yine o güzel gözleri, dolgun dudakları ve koyu siyah saçları. Dudağının altındaki, ve burnundaki piercing ayrı bir hava katıyordu sanki.

"Oğlum! Sana sesleniyorum 2 saatir cevap versene." Annem Ellerini gözlerimin önünde sallayarak ayırdı  düşüncelerimden beni.

"Dalmışım annecim Kusura bakma. Ne diyordun sen?"

"Siyah gömleğini diyorum evladım, siyah gömleğini!" Derken bir taraftan gülüyordu benim bu halime.

"Eee?"
Bu sefer kahkaha atarak konuşmaya başladı annem. "Ütüsüz diyorum oğlum, aklın nerde kim bilir?" Sonlara doğru ellerini bıkmışcasına salladı ve arkasını dönerek odadan çıktı.

Arkasından seslendim annemin. "Anne. Lütfen ütüler misin gömleğimi?

•••••

Annemin ütülediği siyah gömleğim giyinerek geçtim aynanın karşına. Saatimi taktım ve Özenle şekillendirdim saçlarımı.

Parfum sıkarken seslendim anneme.
"Anne ben hazırım. Çıkalım mı artık?"

•••••

*Ahudan*

Yatağımın bir tarafına günlük yeşil, tatlış bir elbise koydum. diğer tarafına ise klassik pantolon ve beyaz renk bir bluz koydum.

"Acaba hangisini giyinsem."  Diye mırıldandım kendi-kendime.

"Bence pantolonu giy. Sana çok yakışıyor." Aniden gelen annemin sesiyle irkildim. Kapıdaki anneme bakarak gülümsedim ve kafamı salladım.

"Fazla özenerek süsleniyorsun sanki?" Diyerek imayla konuştu annem.

Şirince gülümseyerek cevap verdim "Normal halim bu annecimm."

"Öyle olsun bakalım" dedi ve çıktı odadan.

Fazla mı özenerek hazırlanıyordum gerçekden? Neydi benim bu halim?

•••••


Annemin seçtiği pantolon ve bluzu giyinip geçtim aynanın karşısına.

Bluz fazla dekolteli sanki? Amann boşverr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bluz fazla dekolteli sanki? Amann boşverr.

Önceden düzleştirdiğim saçlarımı son kez taradım, glossumu tazeledim.

Kapının zil sesiyle hızla çıktım odadan. " anne geldiler mii?" Diyerek heyecanla konuştum.

Noluyo lan bana?

"Geldiler kızım. Hadı aç kapıyı." Diye gülerek ve imayla cevap verdi bana.

Kapıyı açtığımda görüş alanıma ilk Harun amca girdi "Hoşgeldinizz." Diyerek geçmeleri için çekildim kapının önünden

"Hosbulduk güzel kızım." Dedi ve içeriye doğru adımladı Harun amca.

"Ay kızz bu ne güzellik böylee." Beni Baştan aşağı süzerek konuştu Elif teyze.

Samimi bir şekilde Gülümseyerek cevapladım. "O sizin güzelliğinizz."

Neden şuan kız istemem miş gibi hissediyorum?

Elif teyze ve annem konuşarak içeri geçtiğinde Kuzeye döndü bakışlarım.

Gerçekten çok yakışıklı olmuştu. siyah gömleğiyle ayrı bi tarz duruyordu.

"Çok güzel olmuşsun Ahu kadın." Diyerek iltifat etdi bana Kuzey.

Gülerek cevap verdim hemen. "Sende çok yakışıklı olmuşsun Kuzey kutbu. "

•••••

*Kuzeyden*

Masaya oturmuş yemek yiyerek sohbet ediyorduk. Daha doğrusu, ben Ahuya bakmaktan sohbete katılamıyordum bile. Bazen gözlerimiz kesişiyordu ama, utanarak hızla çekiyordu gözlerini. Ve onun bu halleri acayip tatlıydı.

Aramızda ki yaş farkını görüyordum tabii, ancak engel olamıyordum duygularıma. İstemezse eğer beni uzak dururdum ondan. İsterse de beklerdim onu.

"Ay oğlum sana soruyorum. Cevap versene?" Annemin sesiyle hızla sol tarafıma baktım.

"Efendim anne. Kusura bakma dalmışım."

Sibel teyzeye dönerek konuştu annem. " ay sibelcim buda sık-sık dalıp gidiyor bir yerlere." Sonra bana döndü bakışları ve konuşmaya devam etdi. "Oğlum diyorum ki, yarın okul çıkışı Ahuyla beraber pazara gelirmisin. Sibel teyzenle pazarda olucaz biz. Ahuda tanımıyor ya hani, eşlik edersin Ahu kızıma."

Ahuya baktığımda yine kesişti gözlerimiz ve yine utanarak kaçırdı bakışlarını benden. Tam ısırmalık şuan yaa.

"Ay yine daldı bu çocuk." Gülerek konuşan anneme baktım ve hızla cevap verdim

"Olur annecim. Ahu için uygunsa benim içinde uygundur." Çok mu belli ediyorum acaba.

"Uygun benim için de."

Bölüm sonu!
535 kelime<3
☆Yıldıza basmayı unutmayın lütfen☆

Mahalle Yolu | Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin