4-(Taşınma ve Tanışma)

5.9K 159 17
                                    

İyi okumalarr

"Zaten ev eşyalı, her şey yepyeni. Aslında kiralamak gibi bir fikrimiz yoktu ama, istanbula tanırken bir fazla masraf yapdık. 3 oda, bir salon. Beğendiyseniz fiyatda anlaşma yapa biliriz" Diyerek odaları gösterdi ev sahibi emrah amca.

Bana ve abime baktı annem bir şey söylemeden önce, onaylarcasına açıp kapadım gözlerimi. Abime baktığımda olumlu anlamda salladı kafasını. "Beğendik, fiyat konuşa biliriz"

•••••

"Ay valla çok güzel birr ev" diyerek atdım kendimi salonda ki koltuğa.
"Bende çok beğendim." Dedi ve benim yanıma oturdu biricik annem.
"Annecimm?"
"Efendim güzel kızım?" Kafamı kaldırıp anneme bakdım ve hemen söze girdim. "Benim şu okul işini halletsek mi artık? Zaten biraz geri kaldım, biliyorsun üniversite sınavım var bu yıl."
Saçlarımı okşayarak konuştu annem. "Yarın hallederiz, olur mu kızım?" Gülümseyerek kafamı salladı.

"Ahu'm, deniz'im hadi odalarınızı seçin. Temizlikten sonra yerleşelim artık." Mutfaktan konuşarak geldi abim. "Ben şu sol taraftakini alırım, size de uygunsa?"

"Bende penceresi yola doğru olanı istiyorumm." Diyerek cevapladım annemi.
"En büyük oda bana kaldıı" dedi gülerek annem. Ve devam etdi lafına. "E hadi o zaman temizlik yapalım."
"Annecim biliyorsun, benim ankaraya dönmem gerek." Dedi abim anneme doğru. " tamam Deniz'im. Ahu ve teyzen yardım eder zaten bana."

"O zaman ben teyzemi çağırayımm." Dedim ve evden çıkmak için kapıya adımladım, Sert bir şeye çarparak popomun üzerine düşütüm.  "Hay sikeyim." Diye mırıldandım refleks olarak. Kafamı kaldırdım neye çarptığıma bakmak için.

Abimden yaşlarında kumral bir genç duruyordu karşımda. Gözlerimiz kesiştiğinde affaladı, sonra elini bana doğru uzatarak konuştu "Ağzın bozma komşu kızı, özür dilerim."
"Dikkat etsene kardeşim, gidiyordu az kalsın kıymetlim." Dedim ve elini tutarak kalktım yerden.

"Yeni mi taşındınız?" Diye soru yoneltdi bana. "Evet, annem ve abimle."
Gülümseyerek kafasını anladım anlamında salladı"Hayırlı olsun o zaman."
Kıkırdayarak cevap verdim." Tesekkür ederim o zaman."

"Tanışmadık bu arada, ismin ne? Diyerek soru sordum.
"Kuzey, senin?" Tam cevap vereceğim sırada annem bağırdı pencereden bakarak. "Ahu, sen teyzeni çağırmaya gitmedin mi hâlâ? Ay bu arada Merhaba çocuğum"

"Merhabalar efendim." Dedi Kuzey Gülümseyerek anneme doğru.

"Kimin oğlusun sen evladım?"

"Annemin ismi Elif, babamında Harun."

"Şaziye teyzenin torunumusun yoksa?" Diye Heyecanla konuştu annem.

Kuzey olumlu anlamda salladı kafasını. Annemin gözleri bana iliştiğinde hızla konuştu. "Kız sen hâlâ burda mısın?!" 

"Ay anne gidiyorum tamam." Diyerek hızla adımladım anneannemlere.

•••••

"Annecim, benim ayakkabıların olduğu valizim nerde?" Diye seslendim mutfaktaki anneme. "Benim valizlerle karışmıştır kızım."

Annem ve teyzemle evi bi güzel temizlemiştik, şimdi ise odama yerleşiyorum. Odamın pencersi mahallenin sokokaklarına bakıyordu, tam bir dedikodu yapma yeri.

Kiyafet yerleştirme işini yarında yapa bilirim çünki şuan sadece duş alıp uyumak istiyorum.

•••••

Omzumun hemen üstünde ki siyah saçlarımı taradım yavaşça. Yüzümü nemlendirdim ve yatağıma girdim. Bi süre tavanı izleyerek düşündüm, hayatımın 3-4 günde nasıl deyiştiğini. Sonra babam geldi gözlerimin önüne, o kadınla olan görüntüsü. Abimle ben basmasaydım eğer, devam edermiydi annemle evliliği? Ederdi, ama ihanetleriyle beraber ederdi.

Daha 3-4 gün öncesine kadar kahraman babam diyerek sarılırdım boynuna. Şimdi ise adı geçtiğinde, o görüntüsü geliyor gözümün önüne.

Evi terketdiğimizden beri bir kez bile olsun aramadı bizi, aramasındı zaten. Abin ve annem bana yeterdi.

Bölüm sonu!
493 kelime<3
Esas oğlanla, esas kızımız tanışı.
Artık hikaye yeni başlıyoooorr

Mahalle Yolu | Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin