İyi okumalarr
Sabah gözlerimi pencereden yüzüme vuran güneşle uyandım. Bir sağa bir, sola dönerken bu gün okula gideceğim aklıma geldi. Hızla yatakta doğrularak komidinin üstünde telefonumda saate baktım.
•07:24•
"Ohh geçikmemişim çok şükür"
Yataktan kalkarak Dolabıma ilerledim. İçinden siyah okul eteğini, gömleğini ve siyah kıravatını çıkararak giyindim hızla üstümü.
•••••
Saçlarıma kısaca taradım ve hızla ayağıma siyah converse'lerimi giydim. Çıkış kapıya açarak seslendim anneme
"Annecim ben çıkıyorumm.""Ahu. Daha kahvaltını yapmadın annecim gelir misin?"
"Okulda yerim birşeylerr." Diyerek cevap verdim
Annemin arkamdan bir şeyler söylediğini duysamda tam anlamıyordum. Çünki artık çoktan çıkmıştım evden.
Dün akşamı düşünmeye başladım biraz. Kuzeyin o siyah gömleğin içinde heybetli duruşu geldi aklıma sonra yemek boyunca bana bakması.
Utanarak kaçırıyordum gözlerimi. Onun her gözlerine baktığımda yaş farkı geliyordu aklıma ve tabi erkeklere güvenmemem.
24 yaşında, bir spor antrenörüydü Kuzey.
"Heyy, Merhaba." Beni düşüncelerimden ayıran şey ise bana seslenen bir erkek sesiydi
Sesin geldiği tarafa baktığımda bir kız ve erkek Gülümseyerek bana bakıyordu.
"Merhaba." Diyerek cevap verdim onlara doğruKz olan bir adım öne atıldı ve elini uzatarak konuştu.
"Tanışalım mı? Ben Ayla."Yüzünde ki kocaman gülümsemeye karşılık bende gülümseyerek elini sıkarak konuştum.
"Olur, bende Ahu Yeni taşındım bu mahalleye.""Bende sarp. Memnun oldum." Dedi erkek olan, yani Sarp.
"Bende memnun oldumm."
•••••
Ayla ve sarpla tanıştıktan sonra okula doğru yürüdük beraber. Gerçekten kafa dengiler. Ve kendileri ayrı yumurta ikizleriymiş.
Ayla esmer ve koyu kahverengi saçlıyken, sarp beyaz tenli ve açık kahve rengi saçlara sahipti.
Şimdi ise okula varmış ve sınıfımıza doğru adımlıyorduk.
"Bizim sınıfımız 12/C. Sen hangi sınıftasın?" Diyerek soru yöneltdi Sarp bana.
"E bende 12/C sınıfındanım."
Ellerini çırparak ve heyecanla konuştu Ayla. "ay çokk iyii."
Üçümüz beraber sınıfa girdiğimizde Sarp konuştu. "Ben en arkada Emirle beraber oturuyorum. Aylada önümüzde tek oturuyor, boş yani orası."
Sarpın hemen arkasından Ayla söze girdi. "Hadi gel yanıma otuurr."
Gülümseyerek kafamı salladım ve Aylanın yanına geçtim.
Ders zili çaldığında sınıfa sarışın ela gözlü bir çocuk girdi. "Gel kanka seni biriyle tanıştırıcam." Diye seslendi Sarp o sarışın çocuğa.
Çocuk Sarpın yanına oturduğunda anladım bu şahsın Emir olduğunu
"Emir-Ahu, Ahu-Emir." Dedi elini bir Emire bir bana sallayarak Sarp.
Söze girdim hemen "Memnun oldumm."
"Bende." Dedi kısaca Emir. Hödük!
Önüme döndüğüm an sınıfa 30'lu yaşlarının sonunda olduğu belli olan güzel bir kadın girdi.
"Günaydın gençlerr."
Sınıfın çoğu cevap verdi hocaya
Hoca gözleriyle sınıfı taradığında bende kaldı bakışları ve gülümseyerek konuştu. "Yeni bir oğrencimiz var sanırım. Kendini tanıtırmısın."
Kafamı sallayarak ayağa kalktığımda bütün sınıfın bakışlarını üzerimde hissettim. konuştum hemen. "Ahu Aras ben, 18 yaşındayım doğal olarak."
•••••
"Çıkışta ne yapalim?" Diye soru yoneltdi Ayla ortaya doğru.
İlk cevap veren Sarp oldu. "Hamburger yemeye gitsek?"
"Ben döner taraftarıyım." Diyerek fikrini sundu Emir.
Kantinde oturmuş çıkışta ne yapacağımız tartışılıyordu şuan. Bana ne ki, zaten çıkışta Kuzeyle pazara gidicez.
Bakışlar bana çevrildiğinde açıklama gereği duyarak konuştum. " ben gelemicem yaa."
"Neden kanka?"
Telefonumda saate bakarak cevapladım Aylayı. "Çıkışta Kuzey gelicek."
Şaşkınca gözlerini açarak konuştu Ayla. "Kuzey abi mi?? Hani bizim mahalleden olan?"
"Evet?"
"Nereye gideceksiniz ki? Yani yanlış anlama sadece soruyorum cevap vermeye bilirsin." Diyerek hızlı-hızlı konuştu Ayla.
Güldüm onun bu haline. "Yok kız neden cevap vermiyeyim ki? Pazara gidicez. Annemle Elif teyze pazara gideceklerdi. Bende tanımıyorum ya buraları pek, Kuzey götürücek."
Bu sefer Sarp kafasını sallayarak konuştu. "Anladım da neden Kuzey abiye sadece Kuzey diyorsun?"
Bilmem anlamında silktim omuzlarımı. cevap vereceğim anda telefonumun çalmasıyla masadaki telefonuma döndü bakışlar.
Baba..
Geldiğimizden beri arayıp sormayan adam, şimdi neden arıyordu?
Bölüm sonu!
564 kelime<3
Bu bölüm biraz sıkıcı oldu sanki.
O kadar malım ki bazen Ahu'nun ismini yazacağım yerde diğer kitabımdaki Kumsalın ismini yazıyorum.
☆Yıldıza basmayı unutmayın lütfen☆
Hadi bayss💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
ChickLit~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...