İyi okumalarr
Şuan gecenin bi saatin de pencere karşısın da Kuzeyle konuştuğuma inanamıyorumm.
"Bu gün abin aniden gelince alamadım numaranı falan. Bende geleyim dedim, güzel yüzünü görmüş oldum. Senin için sorunsa gidebilirim ama." Ah düşünceli Kuzey Kutbum yaa
"Hayır, neden sorun olsun ki?" Gülümseyerek konuşuyordum. Aynı zamanda fazlasıyla utanıyordum.
"Bilmem." Derin bir nefes aldıktan sonra devam etdi lafına. "Abin gelmeseydi öpücektim."
Sanırım şuan beyaz tenim çoktan domates olma yolundaydı.
"Biliyorum." Gözlerimi kaçırarak sessizce cevap vermiştim.
"Kaçırma o güzel gözlerini benden." İçi gidiyordu sanki. Ses tonu öyle güzeldi ki.
Kafamı kaldırdım ve Kuzeyin gözlerine baktım. O an düşünmeden, anlık bir cesaretle yapıştım dudaklarına.
İlk bir kaç saniye karşılık vermedi. Sonra dudaklarını aralayarak alt dudağımı öpmeye başladı. Sağ elimi ensesine götürdüm ve daha çok öpmeye başladım.
Bu his mükemmeldi.
Nefes-nefese dudaklarımızı ayırdığımızda ilk Kuzey konuştu.
"Sanırım yapmam gereken şeyi ilk sen yaptın." Dudaklarıma doğru fısıldarcasına çıkmıştı sesi.
"Elini çabuk tutsaydın sende. Banane?" Küçük ve sessiz bir kahkaha eşliğinde konuştum.
"Bu gülüşün kalbimi durduracak kadar mükemmel." Ah Kuzey aşkım yaa.
Dudaklarına kaydı yine gözlerim.
Sonra yine gözlerine baktığım da onun da benim dudaklarıma baktığını gördüm.Bu kez ilk hamleyi yapan kuzeydi.
Belimden tutarak kendine çekti ve öpmeye başladıBenim karşılık vermemle daha sert öpüyordu sanki.
Sert, tutkulu ve bir okadar da aşk dolu.
Bu mükemmel anı bölen bir şey oldu.
Yabancı bir genç sesi.
"Kuzey? Vaayy! Gece-gece yine kimle yiyişiyon lan?"
Yine? Kimle? Yiyişiyon?
Kuzey bu yabancı gencin sesiyle öpüşümüzü bölmüştü.
Arkasın da ki gence bakıyordu. Ben göremiyordum ama kim olduğunu. Çünki önüm de Kuzeyin koca cüssesi vardı.
Kuzey bana baktı ve söze girdi. "Hemen geliyorum güzelim."
Onaylarcasına salladım kafamı sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
Literatura Feminina~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...