Kitabı final yapmayı düşünüyorum, tahmini 10-15 bölüm sonra. Aklımda bir kaç senaryo var, onları bitirdiğim de finalı düşünücem.
ee okunmamız nerdeyse 12 bin olmak üzeree<3
Bu bölüm baya-baya "+18" olucak, haberiniz olsun yani.
İyi okumalarr
Kuzeyle o kadar çok yakındık ki, şuan onu öpmek istiyorum.Dudaklarıma doğru derince bir nefes aldı verdi. Onun verdiği nefesi ben aldığımda gözlerim kapanmıştı bile.
"Bari benim önümde yapmayın be!" Hass.
Abimin sesiyle Kuzeyin etkisinden çıkarak etrafa utangaç bakışlar atdım.
Ayla ile göz-göze geldiğimde sırıtarak bana göz kırptı ve abimin koluna sarıldı. Korumacı yenge mi? Bayılırım!
"Sanırım bu gece bize rahat yok Ahu kadın?" Kuzeyin kulağıma değen nefesi vücudum uyarıyordu.
Hafifce kafamı ona doğru döndürdüm.
Gözlerim arada bir dudaklarına kaysada şuan kendimi kaybedemezdim.
"Ahu bak, Ayla sakin ol diye sakinim bak." Kes sesini, kes, kes, kess.
Bakışlarımı abime döndürerek gözlerimi devirdim.
"Kanka biz bi teyzenin yanına gidelim mi?" Aylanın sesiyle ona dönderek onayladım. Gidelim bakalım.
Ben ayağa kalktığım da Aylada kalktı ve beraber teyzemin yanına doğru yürüdük.
"Kızım bari Denizin yanında yapmayın harbiden."
Hafiften kıkırdayan sesi ile bende kocaman gülümsedim. "Ya bilerek yapmıyoruz ki. Birden bire kendimizi o şekilde buluyoruz."
Ayla küçük bir kahkaha atdı. "Enerjiniz çekiyorsa demek kii."
Yaptığı imaya kızmadım bu kez, çünki doğru söylüyordu.
Gülerek kafamı onaylarcasına salladığımda Aylanın kaşları şaşkınlıkla havalandı. "İnkar etmiyorsun yani?"
Omuzlarımı silktim. "Neden edeyim ki?"
●●●●●
Teyzemin Nişanı bitmişti ve şimdi ise davetlileri uğurluyorduk. Arkadan belime konulan elle irkilmedim. Çünki biliyordum Kuzey olduğunu.
"kaçamak yapalım mı?"Sorduğu soru ile kolundaki saate baktım.
21:20
"Bence şimdi çıkarsak kimse bir şey diyemez."
Evet çünki saat daha erkendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
Chick-Lit~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...