Bu kitap final olduğunda acayip iyi bir kitap yayınlayacağııımm.
Eminim bu kitabımı seven herkes bundan sonra yayınlayacağım kitabımı da sever<3
İyi okumalarr
"Ay abiş ne iyi etdikde geldik ya buraya." Abim çok güzel manzalı bir yere getirmişti kahvaltı için.
"İstediğin zaman söyle gelelim güzelim." Ayy benim tatlış abim.
Önümde ki patates kızartmasından bir tane alarak ağzıma atdım. "Ayla ile nasıl gidiyor?"
Sorumla beraber abimin yüzümde bir tebessüm oluştu. "İyi gidiyor çok şükür. Seviyorum çok." Sonlara doğru yanakları hafif pembeleştiğin de bende tebessüm etdim.
Mutlu olmayı hakediyordu. Abim de, Aylada.
"Hep iyi olun inşallah." Diyerek bir patates daha atdım ağzıma. "Amin."
Abimde çayından bir yudum aldığında bu kez o konuştu. "Alple barışmışsın?"
Onaylarcasına salladım kafamı. "Evet, artık 2 adet abim var."
"En çok beni sev ama." Bana yandan bir bakıç atan abime gülmeden edemedim. Kardeşinide paylaşamazmış!
"İkinizide seviyorum, ayıramam ki." Benim Laflarımdan sonra abim gülümsedi. "Afferin, seni yokluyordum. Abilere ayrımcılık yapılmaz." Küçük bir çocuğa anlatır gibi anlatmıştı resmen!
"Kuzeyle nasıl gidiyor?" Kısaca bana bakış atarak kafasını tekrar önümüzdeki manzaraya çevirdi. Yüzümdeki gülümseme genişlerken konuştum. "İyi, iyi gidiyor. Hatta mükemmel." Gözümün önüne Kuzeyin görüntüsü gelirken artık aptal-aptal sırıtıyordum.
"Tamam, abinim ben senin cıvıma çok!" Abim yine odunluğunu ortaya koyarak hayallerimi bölmüştü.
"Üzerse söyle bana." Sessizce dudak altından söyledikleri tekrar gülümsememi sağlamıştı. Ay canim abişim!
•••
Yatağımda boş-boş debeleniyordum. Hava biraz sıcaktı ve bu benim üşengeçliğimi yükseltiyordu.
Çıkıp dışarıda dolaşmaya bile üşeniyordum şuan!
Çalan telefonumda lanetler okuyarak açtım. Arayan Sarptı. "Hee?" Odun tarafımı çıkararak cevaplamıştım telefonu.
"İnsan bi 'alo' falan der amına koyayım 'heeğ' ne ya?" Sarp yine söylenmeye başladığında gözlerimi devirdim.
"Noldu kanka?" Kısa keserek bir kez daha konuşmuştum.
"Dışarı çıkalım diyoruz? Geliyo musun?"
Üşeniyordum ama evde oturmakta bi yere kadar yani! Yataktan kalkarak dolabıma doğru ilerledim. Sonra Sarpa cevap vermediğim aklıma gelinde söze girdim. "Geliyom. 10 dakikaya kapının önündeyim."
Beni onayladıktan sonra telefonu kapatmıştım. Şimdi sıra kiyafet seçmekte.
Çok düşünmeye gerek yoktu. Bir kot şort, bi' de crop okey benim için.
Dolaptan aldıklarımı hızlıca üzerime geçirdiğimde sıra ayakkabıya gelmişti. Çakma converse kolleksiyonuma bir göz atdım. Ne? Orjinalleri çok pahalı aq!
Siyah bir converse çıkararak geçirdim ayağıma.
Komidinin üzerindeki telefonumu alarak çıktım. "Anne! Sarplarla dolaşmaya gidiyorum."
Evde anneme seslendim, onaylarcasın bağırdığında tamamen evden çıktım. Gözlerim Kuzeyin penceresine iliştiğin de oda da kimse olmadığını görmemle yoluma ilerledim.
Bu sabah kavga etdiğim dedikoducu teyzeyle kesişti gözlerim. Beni görmesiyle hemen yanındaki kadını dürtükledi. Aralarında fısır-fısır bir şeyler konuşmaya başladılar.
Gözlerimi devirdim ve tekrar o teyzelere baktım. Ne onlar benden gözlerini çekiyordu, ne de ben onlardan.
Artık bıkmışcasına göz kırparak kafamı hareket etdirdim, 'hayırdır?' Anlamında.
Aralarında tekrar bir şeyler fısıldadıkların da takmadan önüme döndüm.
Ayla koşarak yanıma geliyordu. "noldu Ayla kuş?" Yanıma vardığın da arkasında Sarp ve Emir duruyordu.
"Naber kız?"
"İyiyim kuşum. Senden naber?" Cümlemin sonunda Ayladan 'iyiyim' mırıltıları dökülmüştü. Garibim koşmaktan nefessiz kalmıştı.
"Neden koşuyodun?"
"Yaa.. Sarp, beni kıskandı da. Tutdurdu eteğini değiştir diye. Ondan kaçıyodum." Nefeslendiğin de Sarpa dil çıkarmış tekrar bana dönmüştü.
"Dikilicez mi böyle? Hadi gidek size lahmacun ısmarlıyayım." Emir aniden araya girdiğinde bakışlar ona dönmüştü. "Zengin misin lan sen?"
Emir gülerek saçlarımı karıştırdığında Sarp söze girdi. "Babası sınav motivasyonu olsun diye 500 lira vermiş, Yani zengin."
Ahh bide üniversite sınavı vardı dimi..
Bölüm sonu!
511 kelime<3
Kısa ve biraz sıkıcı oldu farkındayım. Gelecek bölüm eğlenceli ve uzun olucak
Ha bide şu üni sınavı oldu ama ben kitapda sınav 1 hafta sonraymış gibi yazıcam.
Sevgiyle kalın♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
Literatura Feminina~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...