İyi okumalarr
"Sevgilimm." Diyerek sırnaşmaya başladım. Kuzey Etrafa baktı önce sonra yine bana döndü. "Efendim başımın tatlı belası? Yine ne oldu?"Şokla açılan ağzımın üzerine sağ elimi koydum. "Bela mıı? Sen benden bıktın mı ya?"
Bu kez şaşırma sırası Kuzeydeydi. Hızla bana bakarak konuşacağı sıradı işaret parmağımla durdurum onu. Hafif sahte tripli sesimle konuşmaya başladım. "Anladım ben seni, İstemiyorsun artık beni. Gitmiyorum ben seninle okula falan! " evet şuan okula doğru ilerliyorduk. Kuzey daha fazla vakit geçirelim diye beni her sabah okula kendisi bırakıyor.
Kuzey saçımı okşayarak kafamdan öptü ve söze girdi. "Güzelim olurmu hiç öyle şey? Ben senden bıkmam!"
Kafamı kaldırarak Kuzeye baktım. Bıkmazdı dimi benden? Babamın anneme yaptığını yapmaz dimi?
Yapmaz! Kuzey bana aşık. Beni asla aldatmaz, benden asla bıkmaz.
"Tamamm.." modum düşmüştü biraz. Babamla olanlar aklıma geldiği her an böyle oluyordu.
"Asma bakim o güzel yüzünü. Ne söylicektin az önce?" Kuzeyin sözleri ile az önce söyleyeceğim şey aklıma geldi.
Hemen koluna sarılarak konuşmaya başladım. "Ya hani seninle Alpin arası bozuk gibi ya?"
Kafasını salladı sadece ve 'devam et' dercesine baktı.
"Sizin aranız neden bozuk?" Diyerek ağzımdaki baklayı çıkarıverdim.
"Ben üniversitenin ilk yılındaydım o zamanlar. Alple aynı üniversiteden tanışıyoruz hatta." Dedi ve derin bir nefes aldı. Sanki o anları hatırlamak Kuzeyi sinirlendiriyordu.
"Eğer anlatmak zor geliyorsa daha sonra anlat. Zorlamak isdemiyorum seni." Dedim ve anlayışla gülümsedim.
O ise hayır anlamında kafasını iki yana salladı. "Anlatıcam güzelim. Aklında bir şey kalsın isdemiyorum."
"Ben ve Alp üniversitede baya yakın arkadaşdık. Bu 2 yıl böyle devam etdi. Benim de lise sondan beri bi ilişkim vardı. Üniversite 3-cü sınıfta Alp ve ilişkim olduğu o kızın öpüşürken fotoğrafları geçti elime." Alp böyle bir şey yapmış mıydı gerçekten?
"Hesap sordum ikisine de. Alp inkar etdi ama o kız öpüştük dedi, yatdık dedi."
Sanırım cümlesi bitmiş olucak ki bana baktı. "O kızı unutdun değil mi? Yani bu olayı hatırladıkca fazla sinirli oluyorsun, o yüzden sordum."
"Tabii ki unutdum güzelim. Beni en yakınımla aldatdığı gün çıkardım ikisini de hayatımdan."
Alpi pek çıkaramamıştı ama. Aklımın bir köşesine yazdım Alple bu konu hakkın da konuşmayı.
•••••
Masama düşen bir kağıt parçasıyla bakışları mı sınıfta gezdirdim. Sağ taraftaki çakma sarışın kız bana bakarak sırıtıyordu, sanırım o atmıştı kağıtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
Literatura Feminina~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...