42-(çift çizgi ve düğün)

1K 31 40
                                    

İyi okumalarr

Annelik kavramı bir başkaydı bende.. ama kötü anlam da başka değildi. Aksine oldukca iyiydi.

Mükemmel bir anneye sahibim, tabii onun mükemmeliği beni hayata 2-0 önce başlatmıştı. Mutlu bir çocukluk geçirdim. Ergenliğim de iyi geçmişti, bazen tartışsak bile günün sonun da barışıyorduk.

Son zamanlar babam yüzünden yıpransak bile iyiydik yine de. Abilerim, annem, anneannemler, arkadaşlarım ve tabii birde Kuzey..

Genel olarak mutlu büyüyen benim hayatım, mutlu olarak devam ediyordu.

Şimdi ise odam de bekliyordum. Neyi mi? Sır yoldaşım olan Aylayı.

Her ne kadar yeni tanışmış olsak bile artık o benim kardeşim, sır yoldaşımdı. Ha bide yengemdi!

Kuzeyin dün akşam aklıma saldığı olasılık ile soluğu Aylanın yanın da almıştım. Tabii Aylada ilişki sırasında korunup, korunmadığımız sordu. İnanır mısınız, o an aklıma dank etdi 'korunmadığımız'.

Ayla acilinden bir hamilelim testi almamız gerektiğini söylemişti. Ben gerizekalı heyecandan ve stresten bir şeyleri algılayamadığım için kendisi gitmişti.

Az önce atdığı mesajda testi aldığını ve 5 dakikaya yanımda olacağını söylemişti. Kuzeyle ise, dün akşamdan beri hiç konuşmadık. Kendisi işteydi ve akşam bana durum ne olursa olsun ona söylemem için tembihlemişti.

Çalan kapı zili ile hızla kalktım yerimden. Odamdan çıkarak kapıya doğru ilerledim. "Kim gelmiş kızım?"

Annemin sorusuyla duraksasam da hızla konuştum. "Ayla gelicekti annecim." Sözlerimin hemen ardından
Kapıyı açmıştım.

Ayla tam ağzını açmış bir şey söyleyeceği sırada görüç alanına annem girmişti. "Hoş geldin kızım."

"Hoş buldum Sibel teyzecim."

"Hadi biz odama geçelim."

Annem gülümseyerek onayladı bizi. Ayla ile odama girdiğimizde kapıyı kapatarak kilitledim. "Kanka al."

Elindeki paketi açılmamış testi bana uzatıyordu. "Pozitif çıkarsa napıcam ben?"

"Onu şey yaparken düşüncektin işte." Ayla tripli sesi ile konuşuyordu. Haklıydı ama!

"O an aklımıza gelmedi işte."

"Sıkma canını, bakarız bi' çaresine. Hadi git yap şu testi." Dostani bir şekilde elini omzuma koymuştu. Diğer eli ile de odamdaki banyoyu gösteriyordu. Onaylarcasına salladım kafamı.

•••

Elimdeki çift cizgi test ile bakışıyordum. Ayla sağ tarafımda oturmuş, şok olmuş bir şekilde teste bakıyordu.

"Boku yedim."

"Yarrağı yemişsin kanka, boku değil." Yaptığı imayla gözlerimi devirsemde pek takılmadım. Haklıydı!

Mahalle Yolu | Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin