İyi okumalarr
Odama girdiğim an kendimi yatağa atdım. Bu gün gerçekten yormuşdu beni. Babamın nikahına davet edişi falan.. koydu yani.
Ama güzel şeylerde olmuşdu. Mesela, Kuzeyin bana aldığı kolye ve benim ona olan aşkımı kabullenişim.
"Kızım? Konuşalım mı annecim?" Annemin sesiyle çektim tavana diktiğim gözlerimi. Kapıça yaslanmış anneme baktım.
Nasıl anlatmam gerek şimdi? Anne. Babam beni nikahına davet etdi mi demem gerek? Bence konuyu değiştirmeliyim. En azından şimdilik nikah konusunu açmamam gerek
Yatakta dikleşerek kafamı salladım.
"Olur, konuşalım annem."Yanıma geldi, saçlarımı okşadı ve oturdu yatağa.
"Bu gün canın sıkkın gibiydi. İyi misin?"
Diyerek bodoslama daldı konuya."Hayır annecim iyiyim. Yoruldum sadece biraz."
Anlayışla kafasını salladı annem. Sonra söze girdi. "Kuzeyle aranızda bir şey mi var?"
"Hayır. Aramızda arkadaşlıktan öte bir şey yok." Utanarak söylemiştim. Çünki hiç annemle bu konular hakkında konuşmamıştık.
O da utandığımı anlamış olacak ki gülümseyerek yine söze girdi. "Utanmanı gerektirecek bir şey yok annecim. Genç kızsın sonuçta, hayatında illaki biri olucak."
Anlayışlı annem benim.
Sanırım Kuzeyden hoşandığımı söylemeliyim.
"Aslındaa.. ben ondan hoşlanıyorum." Zorlukla söylediğim kelimeler karşısında ilk şaşırdı annem sonra ise kocaman gülümsedi.
"Peki ya o? O da hoşlanıyormu senden?"
İlgiyle sormuş ve dikkatle bakıyordu bana.
Omuz silktim. "Bilmem.""Eminim oda senden hoşlanıyordur Ahu'm"
•••••
Dolabın karşısında dikilmiş, üzerime ne giyineceğimi karar veriyordum. Daha doğrusu veremiyordum.
Teyzem gelmişti az önce. Bir adamla görüştüğünü söyledi. sanırım aşık olmuştu oda. İnşallah bu sefer mutlu olurdu.
Ve akşam yemeyinr davet etmiş.
Annem teyzemle beraber gitdi bendeÜzerimi değiştirip gidecektim anneannemlere.
Teyzemin görüştüğü adamı konuşucaz gün sonun da. Hâlâ okul kiyafeti ile duruyordum. Hızla dolaptan beyaz bir crop çıkardım altına ise yeşil günlük bir etek.
Medya: Ahunun kombini
Saçlarımı taradım özenle ve ayağımda açık yeşil converse'lerimi giyindim. Evet, converse takıntım var. Her rengide mövcütdur bende.
Sekerek çıktım evden. Kafamı sağ tarafa çevirdiğim de Kuzeyle göz-göze geldik. Yanında 2 arkadaşı ile sohbet ediyordu. Gülümsedi bana.
Nede güzel gülümsüyordu o öyle?
Gülümseyerek baş selamı verdim ve bitirdim göz temasını. Biraz zor oldu ama olsundu.
•••••
Kafamı mutfak kapısından çıkararak seslendim teyzeme. "Teyzoşş. Enişte kaşta gelicek yaa? Acıktım ben."
"Senin enişte diyen dilini yerim kız. Aradı az önce yarım saate burda olur."
Sonra anneme ve anneanneme dönerek konuştu. "Ay hadi masayı kuralım artık. Ahmet gelicek şimdi."
Annem gülürek izliyordu teyzemin bu mutlu ve heyecanlı anlarını.
•••••
Kapı çaldığında teyzem hızla kalktı yerinden. " ay geldi, geldii."
Dedem konuştu." Kapıda mı bırakıcaksın adamı? Git aç kapıyı."
Teyzem heyecanla salladı başını ve kolumdan tutarak kapıya doğru sürükleyerek konuştu. "Kız en gencimiz sensin. bak eniştenin yanında teyze deme bana, yaşlı görmesin beni."
Gülerek onayladım teyzemi. "Tamam Simsim."
"Hah şöylee ya." Güldü ve kapıyı hızla açtı.
Karşımızda 40 bilemedim 42 yaşlarında kirli sakkallı, esmer bir adam vardı.
Ellerindeki çiçekleri gülümseyerek teyzeme verdi. Çiçekleri alarak söze girdi teyzoşum.
"Hoş geldin hayatım. Çiçekler için Tesekkür ederimm."
Eniştem teyzeme baktı ve tebessüm ederek konuştu.
"Hoş buldum güzelim."Teyzem eliyle beni göstererek konuştu. "Sana bahsetmişdim ya. yiğenim Ahu."
"Memnun oldum küçük." Küçük senin çükündür.
"Bende memnun oldumm enişte."
Bölüm sonu!
484 kelime<3
Bu bölüm biraz sıkıcı oldu ama sıradaki bölüm iyi olucak
☆Yıldıza basmayı unutmayın lütfen☆
Hadi bayss💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
ChickLit~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...