16-(Kuzey enerjisi)

2K 61 12
                                    

Bölüm başlığının saçmalığı saka mı? PQLÜMSMIÜLÜ

İyi okumalarr


Sabah erkenden kalkmış güzel bir duş almıştım. Şimdi ise kısa olan saçlarımı kurutuyorum.

Okula Kuzey bırakacaktı beni. Sabah uyandığım da mesajını gördüm. Zaten doğru-düzgün vakit geçiremiyoruz bile.

Yarın babamın nikahına gidecektim. Teyzemin de gazlaması üzerine beyaz giyinecektim.

Çatlasındı o cadaloz.

Saçlarımı kurutmuş dolabıma doğru ilerledim. Okul kiyafetlerimi çıkardım ve üzerime giyindim.

Çalan telefonumla duraksadım ve şarjda olan telefonuma doğru ilerledim.

Kuzey kutbu'm<3 arıyor

Hızla açtım ve kulağıma götürdüm.

"Günaydın Ahu kadın." Telefonu açar açmaz konuşan Kuzeye gülümsedim, o görmese bile.

'Günaydın biriciğimm. Ben çıkıyorumm şimdi evden, gelicen mi?"

Telefonu kulağım ve ozmzum arasında sıkışırdım ve converse'lerimi giyinmeye çalıştım.

"Tamam o zaman ben kapının önündeyim. Bekliyordum seni güzelim."
Seni yerim çocukk.

Ayakkabılarımı giydim ve dikleşerek söze girdim hemen. "Tamamm."

Aramayı kapatdıktan sonra çantamı aldım ve evin çıkışına yöneldim. Tabii bu sıra da yine anneme seslendim.

"Annem çıkıyorum benn."

Mutfaktan elini kurulayarak çıkan annem söylenmeye başladı. "Gel kahvaltı et demicem ben artık sana. Etmiyosun zaten iyne kadar kaldın."

'Boşver' dercesine salladım elimi ve evden çıktım.

Evden çıktığım da mahalle yolunun karşısında, elleri ceplerinde duvara yaşlanmış bir şekilde beni bekleyen Kuzeyi gördüm.

Kafasını kaldırdığında göz-göze gelmemizle kocaman gülümsedim.

O ise burdan bakılığın da bile belli olan gözlerindeki parıltıyla bana bakarak dikleşti yaslandığı duvardan.

Hızlı adımlarla ona doğru yürüdüm de oda aynı şekilde bana doğru geliyordu.

Mahalle yolunun tam ortasında karşı karşıya gelmiştik.

Aramızda ki sessizliği bozan kuzeyin
Gülümseyerek konuşması oldu. "Seni şuan tam burda öpmek istiyorum." Daha sonra mahalleye göz gezdirdi ve sözüne devam etdi. "Ama tam arkandan bize bakan Sevim teyze ve Nürgül teyze var." Dediği şeylerle şokla açıldı gözlerim. O ise benim bu halimden keyif alıyordu sanki.

"E o zaman ne dikiliyoruz yolun ortasın da? Hadi gidelimm." Dişlerimin arasından söylediğim sözlere karşılık olarak onaylarcasına salladı kafasını.

İkimiz de sessize mahallede ilerliyorduk. Kuzey ne iş yapıyo la? Harbi hiç sormadım.

Aklımdaki düşünceleri dışa vurarak sordum Kuzeye. "Hadi bir-birimize sorular soralım." Kuzey bana döndü ve tebessüm ederek konuştu. "Olurr. O zaman ilk sen sor."

"Mesleğin ne?" Diyerek az önce aklıma gelen soruyu sordum.

"Spor antrenörüyüm." Zaten bu yapılı vücuduyla belli oluyordu sporla ilgilendiğini. Vücüdunu fazla süzmüş olmalıyım ki Kuzeyden küçük bir kahkaha işitdim.

"Beğendin sanırım." Yaptığı imaya karşı omzuna vurdum. Bu onu daha çok güldürürken bende onun gülüşüne gülmeye başladım.

Kusursuz bir gülüşü vardı.

"Senin hayalin ne? Ne okumak istiyorsun?" Diyerek bu kez Kuzey soru yöneltdi bana.

Omuz silkerek cevapladım. 'Bilmem, aslında hiç düşünmedim.  Belki bilgisayar mühendisliği ola bilir."

Dudaklarını 'iyiymiş' anlamında büzdüğünde gözlerim oraya kaydı.

Hızla kendimi toparlayarak gözlerine baktığımda zaten bana bakıyor olduğunu gördüm.

Etrafına göz gezdirdiğinde refleks olarak bende göz gezdirdim. Okula yakınlaşmıştık nerdeyse.

Kuzeye döndüğüm anda beni belimden tutarak kendine çekti ve öpdü.

Kendimi bir film sahnesiydeymiş gibi hiss etmem normal mi?

Mükemmel öpüşmemizi böldü ve söze girdi Kuzey. "Seni sabaha kadar öpebilirim sevgilim ama okulun yakınlarındayız."

Gülümsedim ve parmak ucumda kalkarak dudaklarımı yanağına bastırdım.

"Ben enerjimi aldım şahsen." Diyerek güldüğüm de onunda dudakları kıvrıldı.

•••••

Okuldan erken çıkmış ve eve doğru yürüyordum

Telefonumda saate baktığım da 11:18 olduğunu gördüm.

Eve gibip hızlıca hazırlanmam gerekli. Saat 12-de babamın nikahı vardı.

Mahalleye girdiğimde abimi görmemle adımlarımı daha da hızlandırdım ve yakınlaşarak seslendim. "Abii!"

Arkasını dönerek bana baktı ve kocaman gülümsedi.

Yanına vardığımda başımdan öperek söze girdi. "Güzelim sen git üzerini değiştir napıyosan yap. Hazır olduğun da beni ara tamam mı?" Kafamı saıladım ve abimi süzmeye başladım. Üzerinde beyaz bir gömlek ve siyah bir pantolon vardı.

Sanırım abim çoktan hazırdı.

Bölüm sonu!
567 kelime<3
Bol Kuzeyli bir bölümdü bu bölüm.
☆Yıldıza basmayı unutmayın lütfen☆
Hadi bayss💝

Mahalle Yolu | Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin