İyi okumalarrŞaşkın gözlerle bana bakan Kuzeye baktım. Büyük sıçmıştım.
"Eee yani şeyy.." dedim ama arkası gelmedi. Nasıl açıklayacağımı bilmiyordum.
Şokun etkisinden çıkamayarak söze girdi Kuzey. "Benden hoşlanıyosun?"
Susdum bi süre, doğru söze ne denirdi ki?
"Bende... bende senden hoşlanıyorum." Bu sefer şok olma sırası bendeydi.
Nasıl aq?
"Ne?" Diye bildim sadece.
"Bas-baya işte. Sana aşığım. Hoşlanmak az kalırdı sana olan duygularımın yanında." Kuzey? Bana? Aşıktı?
Allahım bu bir rüyaysa uyandırma ya rabbim.
"Sen hoşlanmıyor musun yoksa? Ben seni yanlış mı anladım." Hayal kırıklığı ile bakıyordu gözlerime. Hızla cevap verdim Kuzeye.
"Hayır, hayır. Bende seni seviyorum. Yani şey, yanlış anlamadın. Bende aşığım." Şaçmalaçaya başladım iyice. Fazla heyecanlıydım sanırım. Çünki bu kadar hızlı atan kalbimin başka bir açıklaması olamaz. Yada kalp hastasıydım, bilmiyorum. Allahım Kuzeyle karşılıklı aşk itirafı yapıyorduk benim düşündüğüm şeylere bak yaa.
Utancımdan Kuzeyin yüzüne bile bakamıyordum resmen.
"O güzel gözlerini saklama benden Ahu kadın." Ellerini çenemden tutarak kaldırdı kafamı. Kocaman bir gülümseme vardı dudaklarında.
Bende gülümsedim aşık oluduğum adama.
Gülümsediğimde gözleri dudaklarıma kaydı. Sanırım öpüşücektiiikk.
Yakınlaştı bana biraz. Gözlerimi kapadım bende.
"Ahu? Kuzey?" Hassiktir
Hızla itdim Kuzeyi.
"Abicimm!" Panik ve coşkuyla abime koşarak sarıldım. Karşılık verdi sarılışıma.
Ayrıldığımızda sorgularcasına baktı Kuzey ve bana.
"Napıyordunuz mahallenin ortasında?" Mahallenin ortasında? Ananıı
"Konuşuyorduk ya sadece." Kuzey hızla cevapladı Abimi. Bi Kuzeye bi abime bakıyordum. Abimin sesiyle komple döndüm. "Konuşuyordunuz?"
"Hı-hı, konuşuyorduk." Kafamı sallayarak cevapladım abimi. Allahım sen yalanlarımı affet. Bir günde imana geldim ya la.
"Neyse hadi eve gidelim." Dedi abim Kuzey ve bana şüpeli bakışlarını atarak.
"Bencede!" Coşkuyla vermiştim cevapımı. Kuzeye baktığımda gülmemek için zor duruyordu resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
ChickLit~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...