Arka-arkaya bölüm yayınlıyorum, bi sürü alkış bana👏🏻👏🏻
Bölüm başlığı da bulamadım SLLXÖÜLĞÜLMSM
Off çok kötü isim hatası yapmışım! 'Emir Kor' diye bildiğimiz arkadaşımızı Eren diye yazmışln lütfen kusura bakmayın 'Eren' yazdığım yerleri 'Emir' diye okuyun ÖDNSQÖLÜJSKS
İnstagram bölümlerinde de 'Emiriniz' yerine 'Ereniniz' yazmışım. Tam bi aptalım şimdi onları düzeltmekle uğraşıcam:(
İyi okumalarr
"Buranın lahmacunu harbi iyiymiş ha!" Elimdeki durduğum lahmacundan bir büyük ısırık aldığımda Sarpta beni onayladı.
Evet, lahmacun yemeye gelmiştik. Ama tabii ki hesabı Emire kitlemicektik.
"Ne zamandır canım çekiyodu falan, ama fırsat olmuyordu." Aylada ağzında lahmacunu ciğneyerek konuşuyordu
"Deniz abi sende ne buldu aq! Hayvan gibi yiyon ya." Sarp, Aylaya iğrenerek baktığında Ayla daha sesli çiğnemeye başladı.
"Tamam amına koyayım, bokunu çıkarma sende." Emir hafiften gülerek Ayla doğru konuşmuştu.
"Sınava nerdeyse 1 hafta kalmış ama ben hâlâ bi bok bilmiyorum." Sarp aniden durgunlaşırken elinde ki lahmacundan bir ısırık aldı. Harbiden biz bu sınava hiç hazırlanamadık ya.
"Ben bu akşamdan başlicam ders çalışmaya. O sınavı kazanmam gerek ya, olmaz bu böyle! " aniden gaza gelerek ayağa kalktım.
Etrafdaki bazı bakışlar bana döndüğün de ayla kolumdan tutarak geri oturtdu.
"Ahu haklı, çalışmalıyız." Emirde bana hak verdiğin de az önceki rezilliğimin konuşulmadığına şükürler etdim.
•••
Dudaklarımı dişlerken hemen yanımda oturan Aylayla bakışıyorduk. Az önce ani bir hareket etdiğimde kasıklarıma bir acı saplanmıştı. Tabii bunu farkedende Ayla olmuştu.
Şimdi ise sahilde oturmuş bakışıyorduk. Emir ve Sarp biraz ilerimizde bir erkekle konuşuyorlardı."kanka anlatcan mı artık?" Diyerek söze girdi Ayla.
"Ya biz gerçekten şey yaptık." Utançla gözlerimi kaçırdığımda Ayladan şaşkınlık nidaları yükseliyordu. "Nasıl yani? Gerçekten mi lan?"
Onaylarcasına kafamı salladığımda bir kez daha yuh çekti."Ya ben öyle ön sevişmede bırakırsınız diye dalgaya alıyordum ama sen baya-baya verdin yani?" Şaşkınlık ve utançla Aylaya döndüm. "Az daha bağır amına koyayım!"
"Kusura bakma ama gerçekten mi ya?" Diğer ses tonuna nazaran biraz daha alçak sesli söylemişti sözlerini. "Gerçekten."
"Peki ko-" Aylanın lafını yarıda bölen şey bize doğru gelen Sarp ve Emirdi. Onlar yanımıza geldiklerinde susmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
Literatura Feminina~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...