Bölüm açıklaması şaka mı? OÜKSKSKKÜ
İyi okumalarr
Gözlerim fal taşı gibi açılırken, telefonuma gelen mesaja bakıyordum.
Bu da neydi böyle?
Birinin sırtıma dokunmasıyla irkilerek arkamı döndüm. Annem sorgularcasına beni süzerek konuştu. "Noldu annecim?"
Hemen kendimi toparlayarak cevapladım annemi. "Hiç bir şey annem."
Annem kaşlarını çatarak ve şüpeyle konuştu. "Öyle olsun bakalım. Hadi eve gidiyoruz."
Onaylarcasına kafamı salladım ve teyzemi öperek evden çıkım. Arkamdan annem de çıktığın da sessizce evimize girdik.
Ayakkabılarımı kapıda çıkardım ve odama doğru ilerledim.
"Ahu?"Annemin ismimi seslenmesiyle sesinin geldiği yere, yani arkama baktım.
"Efendim anne?"Annem yanıma geldi ve şevkatle okşadı uzamaya başlayan saçlarımı. "Noldu kızım? Gerçekten bir sorun yok değil mi?" Anneler hissederdi.
İnanması için gülümsedim ve kafamı hayır anlamında iki yana salladım. "Hayır annecim, her şey yolunda."
Annemde benim gibi gülümseyip onaylarcasına salladı kafasını.
Uzatmak istemedi belli ki.Yeniden arkamı dönerek odama yürüdüm. İçeri girdiğimde elimde olan topuklu ayakkabılarımı bir köşeye atdım.
Kendimi ise yatağa atdım.
Zaten elimde olan telefonumun ekranının açtım ve mesajı bir daha okudum.
Ani bir kararla ona mesaj yazmaya başladım.
Siz:
Kimsin sen? Ne istiyorsun benden?Mesaj anında görüldü olduğunda kaşlarımı çatdım, pusuda mı bekliyordun şerefsiz puşt?
Gelen bildirim sesi ile gözlerimi tekrar telefona çevirdim.
Bilinmeyen numara:
Kim olduğumu boş ver.
Çünki önemli olan sensin Ahu, senin vereceğin kararlar.Ne diyordu bu götelek ya? Ne kararından bahsediyordu.
Her kimse benimle ağır taşşak geçiyor anlaşılan.Bir bildirim sesi daha geldiğinde gelen mesajı okumaya başladım.
Bilinmeyen numara:
Ne kararları diye düşünüyorsun büyük ihtimalle. Ben hemen açıklayayım.
Kuzeyden uzak dur! Yoksa olucaklardan ben sorumlu değilim.Siz:
Buse sen misin amına koyayım!
Kızım siktir git ya. Kuzey benim
sevgilim, asıl sen ondan uzak dur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
ChickLit~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...