İyi okumalarr
Sabah gözlerimi annemin sesiyle açtım. Bana sesleniyordu.
"Ahu kızım. Hadi kalk annecim, babanlara kahvaltıya gidiceksin."Sikerim babayı haa.
Derin bir 'of' çekerek açtım gözlerimi. Başımda dikilmiş anneme gülümsedim. "Sabahlarıda ayrı bi güzelsin ha sen."
Söylediğim sözlere annemin utanması gerçekten fazlasıyla tatlıydı. "Deli kız. Hadi kalk, kalk." Dedi ve hızla çıktı odadan.
Yatakta dikleşerek bir-kaç dakika hayatı sorguladım. Böyle hayatın aq.
Dolabıma doğru ilerlerken aklım da günlük beyaz bir elbise giyinmek vardı, çünki erken çıkıp Kuzeyle buluşacaktım. Kuzeyin dün atdığı mesajdan sonra beyaz giyinmeye karar vermiştim.
Dolabım da ki kısa beyaz elbiseyi gördüğüm an karar verdim. Bunu giyinecektim.
Medya: Ahu'nun kombini
•••••
Üzerimi giyinmis, kapının önün de abimi bekliyordum. Nerde kaldı bu?
"Geldim abicim." Abimin sesiyle kalktım oturduğum kaldırımdan beraber arabaya bindiğimizde ilk konuşam yine abimdi.
"Ne güzel olmuşsun kız sen?" Şapşik ya.
"Tesekkür ederim abicim sende baya yakışıklı olmuşsun." Üzerine krem renk tişort ve siyah pantolon vardı. Ve baya yakışmışlardı üzerine.
Abim bana gülümseyerek arabayı çalıştırdığın da elime telefonu aldım.
•••••
"Geldik güzelim." Abimin arabayı durdurup bana doğru konuşmasıyla elimdeki telefonun ekranını kapatdım.
Onaylarcasına kafamı salladım ve arabadan indim.
Abimle beraber babamların kaldığı apartmana doğru ilerledik
Bu kahvaltıyı yapıp bir an önce sevgilimin yanına gitmek istiyorum.
Ben biricik sevgilimi düşünürken çoktan babamların olduğu kata çıkmıştık bile.
Abimin kapı zilini çalmasından bir kaç dakika sonra Kapı açıldı.
Eslemi görmemle yüzümü buruşturarak konuştum. "Günaydın metres."
Benim konuşmamla Eslem nerdeyse burnundan soyluyordu. Dişlerinin arasından tıslarcasına cevap verdi bana. "Bana bak benimle doğru konuş yolarım seni." Bana mı diyordu o? Babamla basdığımız zamanı unutmuş herhalde.
Aklıma gelen o anla dudaklarımın arasındam bir küçük kahkaha firar etdi. "Kim kimi yoluyormuş daha önce gördün metrescim. Şimdi çekil önümden babamın evine giricem." Dedim ve cekilmesine izin vermeden parmak uçlarımla kenara iterek girdim içeri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Yolu | Tamamlandı.
Literatura Feminina~Kendine yeni bir hayat kurmak için annesi ve abisiyle birlikte bir mahalleye taşınan Ahu.~ ~Mahallenin sayılan ve sevilen delikanlısı olan Kuzey.~ Hikayeme bir şans verirseniz sevinirim<3💚 Bazı bölümler "+18" olacaktır! #3 arkadaşlık '14.06.2024' ...